معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: خدمات دارویی در داروخانه‌های بندپی غربی (خشرودپی) به صورت شبانه روزی به مردم ارائه می‌شود.

رضازاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بنا به درخواست مردم منطقه بندپی غربی و با برگزاری جلسه با حضور بخشدار، نمایندگان معاونت غذا و دارو، درمان، بهداشتی و داروخانه‌های مربوطه مقرر شد ارائه خدمات دارویی لازم به مردم منطقه بندپی غربی به صورت شبانه روزی با رعایت قوانین و مقررات امور داروخانه‌ها و به صورت نوبتی ارائه شود.

او با بیان اینکه در گذشته خدمات دارویی به مردم منطقه بندپی غربی تا ساعت ۱۲ شب و در روز‌های تعطیل ارائه می‌شد، افزود: تعداد ۸۰ داروخانه در شهرستان بابل مشغول ارائه خدمات هستند که از این تعداد ۶ داروخانه به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

رضازاده گفت: ۷ داروخانه دولتی در هفت بیمارستان دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل مشغول ارائه خدمات دارویی به بیماران بستری و سرپایی هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: بخش عمده‌ای از دریافت کنندگان این خدمات از داروخانه‌های دولتی بابل جز بیماران خاص و سرطانی هستند که به این بیماران  براساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو تخفیفات دارویی داده می‌شود.

او گفت: ضمنا علاوه بر بیماران شهرستان بابل بسیاری از بیماران از سایر شهرستان‌ها نیز این خدمات دارویی را دریافت می‌کنند.

رضازاده افزود: به دو داروخانه شهر نیز مجوز توزیع دارو‌های خاص و شیمی درمانی از سوی معاونت دارو و غذای دانشگاه صادر شد که مشغول ارائه خدمات دارویی به بیماران بابلی و کل استان هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به اینکه قیمت کالا‌های سلامت محور از سوی سازمان غذا و دارو به داروخانه‌ها ابلاغ می‌شود، ملاک قیمت فروش دارو‌ها فاکتور خرید داروخانه‌ها یا سایت سازمان غذا و دارو است و مردم هرگونه سوالی درخصوص قیمت دارو یا کمبود دارو دارند با سامانه ۱۴۹۰ یا ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار