نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه در گذر فرهنگ و هنر مترو شهدای هفتم تیر و دیگر ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

مترو تهران میزبان پوستر و کاریکاتور غزهبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حبیبی مدیر عامل انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و پوستر با محوریت غزه، اظهار داشت: ۲۹ دی ماه روز غزه، نماد مقاومت مردم فلسطین طی سالیان است. مقاومتی که نه تنها نمادی برای خود مردم فلسطین بلکه برای تمام جهان اسلام است. در همین راستا ما نیز با زبان هنر وظیفه خود دانستیم از آثار ارزشمند هنرمندان بهره‌مند شویم.

وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گذر فرهنگی هنری مترو هفتم تیر به نمایش گذاشته شده. در حال حاضر ۱۵ پوستر و قریب به ۲۰ عدد کاریکاتور به نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس ادامه داد: تمام کار‌های پوستر و کاریکاتور ما در رابطه با غزه بوده و مظلومیت، استقامت و پایداری آن‌ها در مقابل ظلم و گستاخی‌های رژیم صهیونیستی و همکارانش مانند آمریکا و دیگر دولت‌ها را روایت می‌کند.

نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه ۲۹ دی لغایت ۵ بهمن ماه در گذر فرهنگ و هنرمترو شهدای هفتم تیر و دیگر ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار