استاندار خراسان شمالی گفت: رایزنی‌های لازم با فدارسیون برای حضور ورزشکاران خراسان شمالی در تیم ملی صورت گرفت، اما به دلیل عدم حضور آنان در اردوی تیم ملی این امر محقق نشد.

به گزارش خبرنگار محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: مباحث فنی برای برگزاری تورنمنت بین‌المللی در حاشیه برگزاری مسابقات جهانی بررسی شود و محل برگزاری مسابقات همان سالن ورزشی دانشگاه دولتی بجنورد باشد.

شجاعی افزود: هجمه سیاسی ورزش جهان از اوراسیا با لغو میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است و بنابراین برگزاری این مسابقات نمایش وجود امنیت در ایران خواهد بود.

او  عنوان کرد: پیروز بین‌المللی این مسابقات جمهوری اسلامی است و ورزشکاران و مهمانان خارجی بهترین سفیران برای اعلام وجود امنیت در ایران هستند.

شجاعی تاکید کرد: در این ایام که در عرصه بین‌المللی نگاه منفی نسبت به امنیت کشور وجود دارد نباید اجازه دهیم کوچکترین مشکلی حتی برای یک نفر به وجود بیاید چرا که این مشکل کوچک در عرصه جهانی پررنگ جلوه داده خواهد شد.

او در ادامه با قدردانی از اطمینان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به استان خراسان شمالی برای میزبانی این مسابقات، گفت: داشته‌های استان نسبت به سایر استان‌ها برای برگزاری مسابقات بین‌المللی کم است، اما سرمایه بنده پای کار بودن تک‌تک مدیران می‌باشد که با هم‌افزایی کمبود‌ها را پوشش می‌دهیم.

نماینده دولت در خراسان شمالی اظهار کرد: برای برقراری نظم مسابقات تمام فرآیند‌ها رعایت شود و هیچ گونه سلیقه شخصی اعمال نشود و همچنین برنامه‌های حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با سفیران کشور‌ها تطبیق داشته باشد.

شجاعی تاکید کرد: پیشکسوتان استان در عرصه ورزش و سایر حوزه‌ها در این مسابقات به خوبی دیده شوند و همچنین سهمیه خاص برای جوانان و دانش آموزان روستا‌ها در شهرستان‌ها، افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، خاتواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و ... لحاظ شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: از تمامی شهروندان خراسان شمالی در حوزه سیاست، مدیریت، بازرگانی و ... در سایر استان‌ها برای حضور در این مسابقات به طور ویژه دعوت شود.

در ادامه ولی الله حیاتی معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی هم اظهار داشت: به رغم تلاش‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ناامن جلوه دادن ایران در مجامع بین المللی، اما سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با حضور کشور‌های خارجی برگزار می‌شود.

 حیاتی عنوان کرد: نماینده وزارت امور خارجه در استان مسئول هماهنگی‌های لازم برای حضور سفیران کشور‌ها می‌باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: مصاحبه مطبوعاتی و رسانه‌ای در استانداری و یا محل اسکان تیم‌ها باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.