رییس اداره پیش بینی هواشناسی بناب از بارش گسترده برف ۲۵ سانتی و وقوع کولاک دربناب خبر داد و گفت: این روند تا دو روزآینده همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رستمی رییس اداره پیش بینی هواشناسی بناب از بارش گسترده برف ۲۵ سانتی و وقوع کولاک دربناب خبر داد و گفت: این روند تا دو روزآینده همچنان ادامه خواهد داشت.

سلیمانی فرد رییس اداره حمل و نقل جاده‌ای بناب گفت: تمامی مسیر‌های مواصلاتی شهری و روستایی بناب پس از بارش برف با استفاده از نمک پاشی همچنان باز است و راهداران در تلاش هستند با وجود کولاک شدید در محور‌های مختلف به ویژه در مسیر روستای تاریخی صور و توتاخانه  راه‌ها را باز نگه دارند.

او افزود: از ابتدای فصل بارش  نیروی های متخصص راهداری با ماشین آلات سبک و سنگیندر طرح زمستانی فعال هستند.

سلیمانی فرد افزود: طبق طرح زمستانی هم اکنون بیش از چندین مورد اکیپ راهداری در سطح جاده‌های مواصلاتی بناب با هدف عملیات برف روبی و بازگشایی محور‌ها مستقر هستند.

سلیمانی فردگفت: از کلیه رانندگان درخواست می‌شود تا از سفر‌های غیرضروری پرهیز و خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

قهرمانیان مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: به علت بارش برف و برودت هوا کلیه‌ی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شیفت بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۲۸ دی ماه ۹۸ تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم زاده
۱۸:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید
مدرسه ها در 1398/10/29
راهنمایی ها تعطیل است؟؟
لطفا تعطیل کنید واقعا سرد است و برای بچه ها خیلی سخت است و همچنین سرویس ها هم نمی توانند در ای برف و سرما رانندگی کنند.