استاندار فارس، بر لزوم تقویت نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات، نیروی انسانی و پشتیبانی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در حاشیه بازدید از پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز، بیان کرد: اسم نیروی انتظامی برای مردم مترادف با امنیت و آرامش است.

او ادامه داد: نیروی انتظامی باید در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات، نیروی انسانی و پشتیبانی تقویت شود.

استاندار فارس با اشاره به موضوع مهم فضای مجازی در جامعه، افزود: فضای مجازی برای مردم فرصت خوبی است، ولی به تبع آن دارای تهدیدات و آسیب‌هایی نیز است.

رحیمی، نخستین گام برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی را آگاه سازی و آموزش برشمرد و گفت: ندادن آموزش و اطلاع رسانی با توجه به فضای خلاق و نوآورانه فضای سایبری باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی این حوزه و تشکیل پرونده‌های فراوانی در پلیس فتا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این خصوص افزود: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که به صورت لحظه‌ای تغییرات ایجاد می‌شود و اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی را مدیریت کنیم، باید آن‌ها را شناخته و همزمان با آن‌ها رشد داشته باشیم.

سردار رهام بخش حبیبی، بر لزوم افزایش امکانات نیروی انتظامی در حوزه فضای مجازی و استقرار پایگاه‌های بیشتر پلیس فتا در سطح استان فارس تأکید کرد و افزود: پیشرفت تکنولوژی در جامعه از جمله فضای مجازی باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی در این حوزه می‌شود که لازم است تا همزمان با این تغییرات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز پلیس نیز رشد و ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.