نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با شرایط زمان پیش برویم و نباید فضای مجازی را به دست دشمن بدهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه نباید فضای مجازی را به دست دشمن بدهیم، گفت: بسیاری از تقلیدهای از بیگانه زمینه فساد را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پیشگیری همواره بر علاج مقدم است، افزود: پیشگیری زمینه‌ای در اسلام جایگاهی ویژه دارد.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه بسیاری از احکام مطرح‌ شده در اسلام بر مبنی پیشگیری زمینه‌ای است، گفت: هر آنچه که به عقل و اراده آسیب می‌رساند، حرام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اسلام بسیاری از موارد چون قمار، شرب خمر، مواد مخدر و روان‌گردان که موجب هنجارهای بد سرمایه‌های حرام می‌شود و شکاف طبقاتی ایجاد می‌کند را حرام کرده است.

وی با بیان اینکه اگر احکام و بایدها و نبایدهای دین به جا انجام شود زمینه فساد نداریم، گفت: بسیاری از تقلیدهای از بیگانه زمینه فساد را فراهم کرده است.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به آسیب‌های موجود در فضای مجازی و جامعه افزود: بروز این آسیب‌ها به دلیل عمل نکردن به وظایف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با شرایط زمان پیش برویم، اظهار کرد: نباید فضای مجازی را به دست دشمن بدهیم.

وی با اشاره به وجود جوانان مبتکر و تحصیل  در ایران بیان کرد: کشوری که طی چهل سال گذشته در کوچک ترین مسائل معمولی از خارج کمک می‌گرفت، امروزه به لطف انقلاب اسلامی در  بسیاری از رشته‌ها با کشورهای برتر جهان هم‌ ردیف است.

انتهای پیام/غ

تقلید از بیگانه،زمینه ساز فساد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.