مدیر انجمن مدافعین حقوق زنان و کودکان گفت : اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد همگی فرزند این سرزمین هستند و با هیچ جریان و ساختار سیاسی ضدکشور و نظام ارتباطی نداریم، ولی برای دست‌یابی به اهداف خود در جامعه خون دل‌ها خورده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبدالهی‌نژاد مدیر انجمن مدافعین حقوق زنان و کودکان گفت : امروز پذیرای خیلی از مسایل و مشکلات در حوزه زنان و کودکان نیستیم و این در حالی است که معضل اصلی کودکان آزار جنسی و برای بانوان خشنونت جنسی است.

او گفت : اما دستگاه قضایی به بهانه امنیتی شدن این موارد اجازه فعالیت در این موارد را نمی‌دهد و این در حالی است که باید دید امنیتی را از سمن‌ها بردارند تا بتوانیم این مشکلات و معضلات را حل کنیم و این مشکلات امنیتی نیست اعتبار اجتماع و شخصیت ماست.

عبدالهی‌نژاد به عملکرد دفاتر تسهیل‌گری پرداخت و گفت: این دفاتر هزینه‌های هنگفت می‌گیرند و قرارداد می‌بندند، اما در بخش دیگری هزینه می‌کنند. ما در سمن‌ها به کار خود اعتقاد کامل داریم و حاضریم بدون هیچ اعتبار و امکاناتی در مدت ۶ ماه عملکرد خود را با این دفاتر مقایسه کنید و خروجی کار را ببینید.

او گفت: ما اعتبار مالی نمی‌خواهیم ما ارزش، احترام و امنیت کاری می‌خواهیم و سمن‌ها را امنیتی نبینند ما در کنار ادارات و مدیران هستیم و تهدیدی برای آن‌ها محسوب نمی‌شویم و مدیری که سمن‌ها را برای خود تهدید می‌داند حتما خطایی در کارش وجود دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.