استاندار کرمانشاه برای مدیران شهرداری ضرب الاجلی تعیین کرد تا اگر در مدت یک ماه سنگ فرش بخشی از رودخانه آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری را انجام ندهند، از سمت خود کنارگیری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در خصوص تاخیر شهرداری برای آسفالت محدوده به شهردار و معاونان وی تذکر داد.

او گفت : باید هرچه زودتر روند آسفالت و ساماندهی این محدوده به پایان برسد تا مردم در اسفند ماه و در آستانه نوروز با مشکل روبه رو نشوند.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه نسبت به اجرای آسفالت محدوده مخالفت کرد و گفت: از یک ماه گذشته طرحی برای سنگ فرش محدوده در نظر گرفته شده است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

«حمید اعتصام» افزود: مصالح مورد نیاز خریداری شده است و به نظر می‌رسد که تا پایان بهمن ماه کار سنگ فرش آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری به اتمام برسد.

استاندار کرمانشاه انجام سنگ فرش این محدوده در مدت یک ماه را کاری دشوار دانست و گفت: معاون عمرانی شهرداری همان طور که در این نشست عنوان کرده است باید تعهد دهد که آسفالت محدوده تا پایان بهمن ماه به بهره برداری برسد در غیر این صورت باید از سمت خود کنارگیری کند.

«مهرداد سالاری» معان عمرانی استاندار کرمانشاه تکمیل یک ماهه این پروژه را دشوار دانست و گفت: مدیران شهرداری کرمانشاه فقط یک ماه را برای فکر کردن به پروژه صرف کرده اند از این رو تکمیل یک ماهه پروژه به روند کاری مدیران شهرداری غیر ممکن به نظر می‌رسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در تکمیل پروژه آبشوران تاکید کرد و گفت: برای اجرای این پروژه زمان بسیاری صرف شده است از این رو باید هرچه زودتر زمان بندی اتمام پروژه برای مردم مشخص گردد.

«احمد صفری» افزود: ساماندهی رودخانه آبشوران یکی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه است که باید با جدیت از سوی مدیران استانی دنبال و در صورت نیاز اعتبارات ملی برای آن اخذ شود.

استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی نسبت به اجرای پروژ آبشوران انتقاد کرد و گفت: با وجودی که این پروژه از سال ۹۱ آغاز شده است، تنها ۴۵ درصد پیشرفت دارد که به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

بازوند افزود: به گفته مدیران شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برای اتمام پروژه ساماندهی آبشوران ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است که هزینه بسیار زیادی است.

او با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه بسیار کند است، گفت: اجرای این پروژه در هشت ماه گذشته تنها ۱۲۰ متر پیشرفت داشته است که بسیار ناچیز است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این پروژ مردم را دچار گرفتاری‌های بسیاری کرده است، گفت: بخشی از گرفتاری‌های پروژه به دلیل ضعف مشاور است از این رو باید به صورت جدی با آن برخورد کرد.

فرماندار کرمانشاه گفت: کار ساماندهی آبشوران در بازار قدیمی شهر کاملا قفل شده است از این رو باید با همکاری میراث فرهنگی، شهرداری و آب منطقه‌ای به صورت جدی برای آن چاره اندیشی کرد.

«فضل الله رنجبر» به مشکلات رودخانه آبشوران برای شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ساماندهی آبشوران در مناطقی همچون خیابان حدادعادل، وزیری و پارکینگ شهرداری با مشکل جدی روبه رو است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.