همسر آندرو یانگ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد از سوی یک متخصص بیماری‌های زنان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

پرچم آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اِولین یانگ، همسر آندرو یانگ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد از سوی یک متخصص بیماری‌های زنان، طی اولین بارداریش در سال ۲۰۱۲ مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

اِولین یانگ با استناد به جنبش ناشی از اتهاماتی که علیه هروی وینستین تهیه کننده معروف سینمای آمریکا افزود: «هر کسی سرگذشت خود را دارد. من هم همچنین.»

از زمانی که اِولین یانگ اعلام کرده است پزشک معالجش که یکی از متخصصان معروف دانشگاه کلمبیا در نیوریورک به حساب می‌آید او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، حدود ۲۰ زن، این پزشک متخصص را متهم کردند که توسط او مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حز
۰۹:۲۹ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلام ، بی بندوباری و بی حجابی جهان غرب نتیجه اش همین می شود وقتی یک کیف پر پول سرش باز باشد خوب یک فرد نیازمند هم از آن برداشت می کند اینکه ناراحتی نداره برای پیشگیری از این خیانت ها باید زنان خودشان را هم بپوشانند و هم با جنس مخالف نامحرم معاشرت نداشته باشند تنها را اطاعت فرمان الهی است
آخرین اخبار