نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرورش یافته مکتب قرآن، همیشه خادم ملت ایران بوده است و هم اکنون در مناطق سیل زده کشور خدمت رسانی می‌کند.

سپاه پرورش یافته مکتب قرآن است و همیشه خادم ملت بوده و هستبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۷ دی ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: اعتراف سپاه به خطای خود در سانحه هواپیمایی نشانه کرامت نیرو‌های مسلح ما و خواری آمریکاست.

او افزود: مقصر اصلی در این حادثه آمریکاست و دشمنان سعی دارند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، دامن زدن به موضوع سقوط هواپیما و تفرقه افکنی بین کشور‌های اسلامی، منطقه را دچار تنش کنند.

نکونام اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی هم یکی از آیات بزرگ الهی در جامعه ماست که بی آبروی آمریکا و رسوایی این دولت را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امریکا با به شهادت رساندن این بزرگ مرد که دشمن را رسوا و داعش را نابود کرد؛ مقاومت را جان داد و اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان را تقویت کرد.

نکونام افزود: سردار سلمانی سرشناس‌ترین و به معنای واقعی کلمه قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در منطقه بود که سردار سلیمانی‌های زیادی را در کشور پرورش داده است.

او همچنین به خدمات ارزنده‌ی سپاه در کشور اشاره و اضافه کرد: سپاه پرورش یافته مکتب قرآن است و همیشه خادم ملت بوده و هست و امروز هم در تمامی مناطق حادثه دیده از سیل به مردم خدمت رسانی می‌کند.
 
 نکونام ادامه داد: امروز فساد اداری، سیاسی، فرهنگی، زد و بندها، قومیت گرایی و خرید و فروش ها، تبلیغات ناسالم در انتخابات یک تهدید است، پس مراقب باشیم جامعه آلوده نشود و کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند جهادگرانه حرکت کنند و از توانمندی‌های داخل درست استفاده کنند و به بیگانگان امتیاز ندهند و در مجموع کار بلند باشند.

امام جمعه شهرکرد افزود: مجلس آینده‌ی ما نماینده‌های انقلابی، جهادی، مومن، خدوم، درستگار و دلسوز نیاز دارد.

او گفت: با درس گرفتن از آیات الهی ناصحین و خیرخواهان جامعه را بشناسیم و اجازه دهیم میدان داری کنند؛ اما کسانی را که قصد دارند بین جامعه دیوار بکشند، زیبایی‌های معنوی کشورمان را کمرنگ کنند و لهو و لعب را جایگزینش کنند؛ حذف کنیم.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار