مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران مظهر اقتدار و صلابت مردم ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید امان‎الله حسینی‎صدر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در آیین گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه در مسجد جامع شهر بن، با اشاره به نامگذاری سوم شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار گفت: راه سیدالشهدا (ع)، راه سعادت و کمال دنیا و آخرت و رسیدن به قرب الی الله است.

وی با محکوم کردن اقدام رئیس جمهوری آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نسبت به این نهاد انقلابی با حقد و کینه برخورد کرده‎اند، زیرا در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی می‎کند.

حسینی‎صدر اضافه کرد: سپاه پاسداران مظهر اقتدار و صلابت مردم ایران است که هم در دفاع مقدس جانانه مقاومت کرد و هم بعد از آن در عرصه سازندگی، کمک زیادی به دولت‌ها و مردم داشت.

وی گفت: سپاه  امروز نیز با تمام توان و در کنار دیگر نیرو‌های مسلح، آماده کمک به سیل زدگان است و از هیچ کوششی برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی دریغ نمی‌کند.

حسینی‎صدر تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که آحاد ملت ایران پاسدار انقلاب هستند و متحد در برابر استکبار جهانی ایستاده‎اند و به حول و قوه الهی، پیام انقلاب اسلامی را به اقصی نقاط جهان خواهند رساند.

شهر بن (مرکز شهرستان بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

همه ملت ایران پاسدار انقلاب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار