مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سپاه پاسداران بیشترین ضربه را به تروریسم وارد کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجمع نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه و سوم شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با انتشار بیانیه‎ای، ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام دولت آمریکا در قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«در چنین روزی که مزین به ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار است، رفتار ننگین رژیم آمریکا که با وقاحت، سپاه را جزو تروریست اعلام کرد، نشانگر عمق کینه ورزی و جهالت است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را به تروریسم منطقه وارد کرده است.
سپاه، عامل امنیت کشور و در قلب ایران است و مجلس شورای اسلامی، اقدام ننگین و بی‎شرمانه و در اوج جهالت دولت آمریکا را محکوم می‌کند و پشتیبان سپاه پاسداران خواهد بود.
امروز ترامپ و دولت آمریکا باید پاسخگو باشد که مؤسس و حمایتگر تروریسم (داعش) بوده‌اند.
ترامپ تصور می‌کرد با خروج از برجام می‌تواند به ایران ضربه بزند، اما موفق نشد. آن‌ها تصور می‌کردند ایران، چهلمین سال انقلاب اسلامی را نخواهد دید، اما دیدند که چگونه ملت غیور ایران، باشکوه‎تر از هر سال، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ حضور یافتند.
دولت‌های مستکبر بدانند ملت ایران با تمام قوا در مقابل آن‌ها ایستاده است.»

انتهای پیام/خ

بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار