روز قدس خط بطلانی بر رؤیای شوم رژیم کودک کش صهیونیست در یهودی سازی قبله اول مسلمین است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: راهپیمایی میلیونی مسلمانان جهان در روز قدس، نقطه آغازی برای اتحاد امت اسلامی در ریشه کن کردن غده سرطانی ظلم و ستم از صفحه روزگار و مقابله با استکبار جهانی است.

حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری حکیمانه روز قدس، چشم جهانیان را به واقعیت‌های روز گشود و پرده از چهره پلید استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی کنار زد.

امروزه شاهد همراهی و هم پیمانی برخی از سردمداران جاهل و مرتجع منطقه با استکبار و استبداد جهانی برای تإمین امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی و ترویج خشونت و افراطی گری و بحران آفرینی در کشور‌های اسلامی هستیم که با تعصب نژادی و قبیله ای، میلیون‌ها نفر را در کشور‌های سوریه، عراق، یمن و بحرین به خاک و خون کشیده اند.

حامیان تروریسم و ایجاد نفاق در بین امت اسلامی، بویژه رژیم آل سعود و همراهانش به زودی گرفتار مصیبت‌های ناشی از جنایات خویش در همراهی با تروریست‌ها و ترویست پروران منطقه‌ای و بین المللی خواهند شد و طعم تلخ میوه‌های درخت خشونتی را که در منطقه غرس کرده اند، خواهند چشید.

روز قدس را خط بطلانی بر رویای شوم رژیم کودک کش صهیونیست در یهودی سازی قبله نخستین مسلمانان دانست و اعلام همبستگی با مظلومین در سراسر گیتی را از شعائر اسلامی و آرمان‌های انقلابی و اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برشمرد.

سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در پایان با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت گسترده، با شکوه و یکپارچه در مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس و با تاکید بر نابودی حتمی اسرائیل غاصب و شکست توطئه‌ها و خباثت‌های آمریکا؛ به مصداق آیات و روایات شریف معصومین علیهم السلام، پیروزی حق بر باطل و تحقق آرمان آزادی قدس عزیز را وعده الهی دانست.

گفتنی است: تیپ مردم پایه ۴۴ قمر بنی هاشم (ع)، سپاه نواحی شهرستان‌های ۹ گانه، بسیج دانشجویی و عشایری، گردان‌های امام حسین (ع)، الزهرا (س) و بیت المقدس، سپاه حفاظت فرودگاه شهرکرد، بسیج جامعه زنان، بسیج مهندسین، بسیج مساجد و محلات، بسیج علمی پژوهشی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج کارمندان، بسیج کارگری، بسیج پیشکسوتان، بسیج اصناف و بازاریان، بسیج ورزشکاران، بسیج حقوقدانان، بسیج مداحان، بسیج هنرمندان، نویسندگان اهل قلم، بسیج اساتید، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز در بیانیه‌های جداگانه با اعلام حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم غیور و ولایتمدار استان برای حضور در این راهپیمایی باشکوه و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.

 آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح فردا جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار