نشست روسای دانشگاه‌های ایرانی عضو اتحادیه دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دولتی حاشیه دریای خزر به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نشست روسای دانشگاه‌های ایرانی عضو اتحادیه دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دولتی حاشیه دریای خزر با حضور دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران و ۱۶ تن دیگر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داخلی عضو اتحادیه به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

در این نشست که با هدف ایجاد زمینه‌های لازم جهت گسترش همکاری‌های آموزشی بین اعضای اتحادیه، تبیین چارچوبی نظام‌مند جهت ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری آموزشی- پژوهشی دانشگاه‌های عضو و همچنین گسترش توان ملی در حل مشکلات برگزار شد، دکتر کوروش نوذری، رییس دانشگاه و دکتر محمود عزیزی، مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه، به نمایندگی از دانشگاه مازندران حضور داشتند

افزایش تحرک و نشاط آموزشی در اعضای هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان اعضای اتحادیه، تبادل اطلاعات در زمینه‌های مختلف علمی و ارتقای جایگاه بین‌المللی و معرفی بیشتر آن به دنیا با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های آموزشی اعضای اتحادیه و برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت‌های اعضا در تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد از اهداف این نشست بود.

اعضای ایرانی اتحادیه در این نشست در مورد مصوبات اجلاس بیست و سوم به بحث و تبادل نظر پرداختند. هم‌چنین تقاضا‌های جدید عضویت، ساماندهی عضویت اعضای ایرانی در اتحادیه و همکاری بین‌المللی، مورد بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.