مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله های قاچاق در"شهرضا

سرهنگ"صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت:ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک بونکر حامل گاز ال پی جی مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از تانکر این خودرو یک هزار و ۸۲۰ عدد کیف، ۲۰ هزار و ۲۸۴ متر انواع پارچه، ۳۳۹ هزار و ۱۳۸ قلم انواع لوازم آرایشی و ۷۲۰ زنجیر چرخ پلاستیکی خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد و کامیون و محموله توقیف شد.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری سارقان کابل وتجهیزات مخابراتی در "خمینی شهر

سرهنگ"علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل وتجهیزات مخابراتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه ماموران این فرماندهی نیمه‌های شب حین گشت زنی مؤثر و هدفمند در سطح حوزه ماموریتی خود به ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی نیسان در حال حرکت بودند مشکوک که پس از متوقف کردن آن و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد آن‌ها از سارقان کابل وتجهیزات مخابراتی هستند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو متهمان ۱۰ کیلو کابل و تجهیزات مخابراتی سرقتی به همراه یک عدد قیچی مخصوص چیدن سیم‌های برق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از اعتراف متهمان به چند ین فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 

توقیف پژو پارس با ۹۰ کیلو تریاک در "نائین


سرهنگ "ایرج کاکاوند"بیان داشت: ماموران یگان تکاوری و پاسگاه چوپانان به یک سواری پژو پارس که از ۳ راهی "اردکان- چوپانان" در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۰ کیلو تریاک که زیر صندلی‌ها و در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان تاکید کرد: مبارزه با ابر آسیب اعتیاد و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و نیروی انتظامی اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

مسمومیت ۴ بانوی نجف آبادی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: امروز در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۱۵ مبنی برمسمومیت چهار زن ۱۰، ۱۱، ۴۰ و ۴۹ ساله نجف آبادی بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، ماموران اورژانس به محل اعزام شدند.

غفور راستین با بیان اینکه مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان فاطمه الزهرای نجف آباد اعزام شدند، افزود: استفاده از ذغال در فضای بسته علت این حادثه گزارش شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.