مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۸۳ کشف ۱۲۶ کیلو تریاک دریک عملیات مشترک

سرهنگ"غلامحسین صفری"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک سوداگر مرگ در استان "هرمزگان" به وسیله یک سواری پژو ۴۰۵ اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اعلام شد.

او افزود: ۲ اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خودروی مورد نظر را در محور "میناب - بندرعباس" شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های ماموران مشخص شد این سوداگر مرگ قصد داشته مواد را به فرد دیگری تحویل دهد که پس از هماهنگی‌های لازم از منزل او نیز بازرسی به عمل آمد و ۲۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که در کابینت آشپزخانه جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: در رابطه با این عملیات در مجموع ۱۲۶ کیلو تریاک کشف، ۵ سوداگر مرگ دستگیر و ۲ خودروی سبک نیز توقیف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان داده نخواهد شد.
 

کشف نفت قاچاق در"شهرضا

سرهنگ "علی ملکی آهنگران معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون تانکردار بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: این خودرو ۲۵ هزار لیتر نفت حمل می‌کرد که راننده مدارک و مجوز‌های قانونی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

سرهنگ آهنگران تاکید کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی و افرادی که سرمایه‌ها و ذخایر ملی کشور را به تاراج می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.
 

قاچاقچیان چوب جنگلی گرفتار شدند

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی و کنترل یکی از محور‌های ارتباطی به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و ۷ دستگاه سواری مشکوک و خودرو‌ها را جهت کنترل مدارک و محموله متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۲۵۰۰ کیلو گرم چوب بلوط و مقدار ۱۱۰ کیسه زغال به وزن یک تن و ۷۰۰ کیلو کشف شد.

اوافزود: با توجه به اینکه ارزش زغال و چوب بلوط کشف شده توسط کارشناسان منابع طبیعی ۴۳۰ میلیون ریال اعلام شده افزود: در این رابطه ۹ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند و هر ۹ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخربان محیط زیست و قاچاقچیان چوب جنگلی که سرمایه‌های عظیم طبیعت می‌باشند و اخیرا توسط باند قاچاقچیان برای منافع شخصی ازبین میرود برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.