مهم‌ترین حوادث امروز بیستم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیستم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۶ مصدوم در اثر برخورد دو خودرو پراید و هایما

غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه تصادف پراید و هایما بامداد امروز در اتوبان صفه به سمت درچه رخ داد ۶ مرد مصدوم شدند.

او افزود: ۶ مصدوم این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی اصفهان اعزام شدند.
 

کشف بلبرینگ‌های قاچاق در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های خود در خصوص مبارزه جدی و قاطعانه با عاملان تهیه و توزیع کالا‌های خارجی قاچاق با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی بر فعالیت انبار‌ها و محل‌های تخلیه بار از وجود یک محموله بار قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات ویژه پلیسی با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در محل حاضر شده و در بازرسی از آن تعداد ۲۵ عدد کارتن شامل ۲۰۰ عدد بلبرینگ خارجی که فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ریاحی با اشاره به تشدید این گونه اقدامات گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مشکوک در زمینه تهیه و توزیع کالای قاچاق موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.
 

کشف بیش از ۱۹ هزار نخ سیگار قاچاق در"فلاورجان

سرهنگ "حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه باکالای قاچاق وپس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود سیگار قاچاق دپو کرده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۱۹ هزار و ۵۴۰ نخ سیگار خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

 

کشف ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان " اظهار داشت: در پي شكايت یکی از شهروندان مبني بر سرقت اماکن خصوصی و سرقت از باغ های حاشیه جنوب شهر اصفهان،بررسي موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز و با انجام يك سري اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی های لازم و در یک عملیات غافلگیرانه این سارق دستگیر شد که به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغ های جنوب شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان استان اصفهان خاطر نشان کرد: اماکن خصوصی خود و باغ های حاشیه شهر را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتما نگهبان های مطمئن و قابل اعتماد را بکارگیری کنید و هر گونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

واژگونی اتوبوس در اردستان، بدون تلفات

یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان کارخانه سیمان اردستان امروز در حال برگشت در مسیر جاده اصفهان - اردستان (نزدیکی روستای جنبه) به دلیل لغزندگی جاده از مسیر خارج و واژگون شد.

خوشبختانه همه سرنشینان در سلامت کامل هستند و این حادثه تلفاتی نداشت و نیازی به اعزام آمبولانس هم نشد.

علت بروز این حادثه بی‌احتیاطی راننده در رعایت سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده در نتیجه بارش برف اعلام شده است.
 

یک مصدوم در برخورد تانکر سوخت با ساختمان عوارضی باغ فین کاشان

سید منصور میرابوطالبی رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت : در  حادثه برخورد تانکر سوخت با ساختمان عوارضی باغ فین کاشان

که امروز اتفاق افتاد راننده کامیون مصدوم که با حضور نیروهای امدادی فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.
علت حادثه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.