تکواندوکاران فارسی در مسابقات پاراتکواندو آزاد کشور به پنج نشان رنگارنگ دست یافتند.

درویشی مسئول روابط عمومی هیات تکواندو استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: رقابت‌های پاراتکواندو آزاد مردان ایران به میزبانی تهران برگزار شد و ورزشکاران فارس به سه نشان نقره و دو برنز رسیدند.

او افزود: در بخش پومسه و اجرای فرم و تکنیک، عباس زارعی بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد و افشین رستمی مدال برنز را از آن خود کرد.

درویشی اضافه کرد: در بخش کیوروگی یا همان مبارزه هم اسداله بذرافکن و سید محسن فقر پور از استان فارس با شکست مقابل حریفان خود در رقابت نهایی، نشان نقره را به خود اختصاص دادند و محمد کیانی با قرار گرفتن در جای سوم، برنزی شد.

محمد کرمی، حمیدرضا خدایی، اضغر فتحی، منصور خاندان، محمد هداوند حیدری، حسینعلی نعیمی، خلیل آژیده، ناصر پیرزاده، حبیب افشاری، علی مرادی حقیقی، ابراهیم اخلاقی، ابوالفضل محمدخانلو، عباس رفیعی و عبدالرضا بهاری قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

رقابت‌های پاراتکواندو آزاد مردان کشور در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و در دو بخش پومسه و کیوروگی گروه مردان و زنان فردا به میزبانی هیات تکواندو استان تهران و در مجموعه ورزشی شهرک آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار