سرمربی شهرخودرو مدرک حرفه‌ای آسیا ندارد

مجتبی سرآسیایی مدرک مربیگری A آسیا را ندارد و نام یکی از دیگر اعضای کادرفنی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان به عنوان سرمربی به AFC ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم فوتبال شهرخودرو خراسان مجتبی سرآسیایی که این سال‌ها به عنوان سرپرست و مدیر تیم در شهرخودرو فعالیت می‌کرد به عنوان سرمربی جدید معرفی شد.

مشکل جدید شهرخودرو نداشتن مدرک مربیگری A توسط سرآسیابی است. سرآسیابی مدرک مربیگری B آسیا را دارد و به احتمال فراوان یکی از دستیاران او یعنی مصطفی صداقت و یا داود سید عباسی که به تازگی در کلاس‌های مربیگری موفق به کسب مدرک A آسیا شده است، به‌عنوان سرمربی شهرخودرو به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌شود.


بیشتر بخوانید: دستیار ایتالیایی به کادر فنی شهرخودرو اضافه می‌شود


البته دیروز سرآسیایی از حضور یک مربی ایتالیایی به عنوان دستیار اول روی نیمکت شهرخودرو خبر داد و حالا این احتمال وجود دارد فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نام استفان کوزین که سابقه دستیاری والتر زنگا در النصر و الاهلی امارات را دارد را به عنوان سرمربی شهرخودرو در لیست آسیایی این تیم قرار دهد.

شهرخودرو نخستین بازی آسیایی خود را روز یکم بهمن ماه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الرفاع بحرین و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.