مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسی سفارش و توصیه‌ای به مسئولان شهر خودرو برای انتقال گل محمدی به پرسپولیس نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: ما ۳ گزینه سرمربیگری داشتیم که از بین آن‌ها گل محمدی را واجد شرایط بهتر دانستیم. اول اینکه گل محمدی ایرانی است، دوم بازیکن پرسپولیس بوده و سوم اینکه سابقه خوبی در مربیگری دارد و با بازیکنان گمنام نتایج خوبی گرفته است.  

انصاری فرد درباره جزئیات و مبلغ قرارداد گل محمدی بیان کرد: در حال حاضر با مدیربرنامه گل محمدی درباره قرارداد صحبت می‌کنیم. بعد از آن گل محمدی به باشگاه می‌آید تا قرارداد را نهایی و امضا کنیم. مدت قرارداد گل محمدی یک سال و نیم است. یک مقدار پول به شرکت شهر خودرو دادیم. جا دارد از همکاری حمیداوی و اعضای هیئت مدیره شهر خودرو تشکر کنم. با گل محمدی درباره مبلغ قرارداد امروز به تفاهم می‌رسیم.  

انصاری فرد: فشاری برای انتقال گل محمدی به پرسپولیس نبوده است / پیشنهاد برانکو را در جلسه هیئت مدیره بررسی می‌کنیم

مبلغ رضایت نامه گل محمدی قابل توجه بود 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات حمیداوی مبنی بر اینکه با فشار‌های وارد شده مجبور شده رضایت بدهد تا گل محمدی به پرسپولیس بپیوندد. گفت: نه این موضوع صحت ندارد و ما با یکدیگر صحبت کردیم و کسی سفارش و توصیه‌ای  به مسئولان شهرخودرو نکرده است. مبلغ رضایت نامه گل محمدی رقم قابل توجهی بود و هیچ فشاری یا توصیه‌ای برای انتقال گل محمدی به پرسپولیس نبوده است.  

تیم ملی به دنبال جذب مربی دیگری باشد 

او درباره اینکه گل محمدی یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی است و وضعیت سرمربی پرسپولیس  در صورت توافق گل محمدی با تیم ملی چه می‌شود، بیان کرد: گل محمدی را برای هدایت پرسپولیس بعد از تلاش‌های بسیار زیاد به خدمت گرفتیم.

انصاری فرد درباره وضعیت جذب بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات بیان کرد: امروز زمان نقل و انتقالات برای بازیکنانی که قراردادشان را فسخ نکرده باشند به پایان می‌رسد، اما بازیکن آزاد را در طول فصل می‌توانیم جذب کنیم. ظرف روز‌های آینده بازیکن آزاد به خدمت می‌گیریم  و مشکلی در مورد  زمان نقل و انتقالات  نداریم.  

با بازیکن آزاد ظرف روزهای آینده قرارداد می بندیم 

او درباره اینکه جذب عیسی آل کثیر و دانیال اسماعیلی فرد منتفی شده است، گفت: به هر حال دنبال این هستیم که بعد از فسخ قرارداد، بازیکن مدنظر خود را به خدمت بگیریم.

انصاری فرد درباره آدم  همتی و فرشاد احمد زاده بیان کرد: با جدایی جونیور و فرشاد احمد زاده ۲ جای خالی در لیست ما ایجاد شد، اما همتی لیست ما را خالی نمی‌کند، چون فصل گذشته به تیم ما اضافه شده بود.

انصاری فرد: فشاری برای انتقال گل محمدی به پرسپولیس نبوده است / پیشنهاد برانکو را در جلسه هیئت مدیره بررسی می‌کنیم

کالدرون باید موضع خود را مشخص کند 

مدیرعامل پرسپولیس درباره توافق مالی با کالدرون و اینکه آیا  این مربی قرار است از باشگاه پرسپولیس شکایت کند، گفت: کالدرون باید موضع خود را مشخص کند. ما درگیر نقل و انتقالات هستیم و بعد از آن درباره این موضوع صحبت می‌کنیم.  

انصاری فرد درباره اینکه توافق با برانکو در چه مرحله‌ای است، بیان کرد: برانکو یک پبشنهادی داده است، اما درگیر مسائل نقل و انتقالاتی  بودیم و بعد از پایان نقل و انتقالات درباره پیشنهاد برانکو در هیئت مدیره تصمیم می‌گیریم.  


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار