معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از صدور ۳۴ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تاسیسات مرتبط با این صنعت از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: به منظور تقویت زیرساخت‌ها و تامین امکانات و تاسیسات مورد نیاز برای رشد و توسعه گردشگری استان از ابتدای امسال تا کنون ۳۴ موافقت اصولی برای اجرای طرح‌های گردشگری، چون هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، مجتمع گردشگری عمومی، پارک گردشگری روستایی، سفره‌خانه سنتی و واحد پذیرایی بین‌راهی با برآورد حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در استان صادر شده است.

محمدی افزود: موافقت اصولی‌های صادر شده پس از استعلام از دستگاه‌های ذیربط و تایید در کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه، توسط واحد سرمایه‌گذاری این اداره کل به مراجع صدور پروانه ساختمانی (شهرداری/ بخشداری) معرفی می‌شوند و پس از اخذ پروانه، با صدور «مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری» در این اداره کل، اجرای عملیات ساختمانی پروژه آغاز می‌شود.

به گفته او، از ابتدای امسال تا کنون ۸ مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری شامل هتل سه‌ستاره، اقامتگاه بومگردی، مجتمع گردشگری و سفره‌خانه سنتی در استان قزوین صادر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار