تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان قزوین

مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین از اجرای طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و تعطیلات پایان هفته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به منظور بررسی عملکرد و نحوه ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات پایان هفته و اربعین حسینی، طرح بازدید مشترک ازتاسیسات گردشگری، مجتمع‌های بین راهی، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، هتل‌ها و مهانپذیر‌های موجود در مسیر زائرین به سمت غرب کشوربه صورت ویژه آغاز شده است و تا هشتم آبان ماه ادامه دارد.

خزائلی افزود: در این بازدید‌ها مواردی، چون رعایت نکات بهداشتی، نحوه ارائه خدمات، کیفیت مواد غذایی و نرخ نامه‌های مصوب، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و پروانه بهره برداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: همچنین در این بازدید‌ها علاوه بر ارائه راهنمائی‎های لازم، در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از هم استانی‌ها و گردشگران خواست در صورت مشاهده تخلف در این اماکن می‌توانند با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شماره ۳۳۶۸۵۰۲۴ و دفتر انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان به شماره ۳۳۶۵۵۹۸۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

اجرای طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار