مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: به استناد آئین نامه اجرایی قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی، داشتن گواهی نامه دوره آموزشی "مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری" برای متقاضیان کارت مدیریت الزامی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: دوره "مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری " با هدف آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص برای مدیریت تاسیسات گردشگری و به عنوان یکی از شرایط لازم برای دریافت کارت مدیریت تاسیسات گردشگری طراحی شده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از این پس صدور و تمدید کارت مدیران تاسیسات گردشگری منوط به ارائه گواهی نامه این دوره از مراکز ذیصلاح و مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

خزائلی اظهار داشت: این دوره آموزشی متشکل از ۱۸۴ ساعت شامل ۱۲۸ ساعت آموزش نظری و ۵۶ ساعت آموزش عملی است که گواهی نامه آن از تاریخ صدور به مدت ۵ سال اعتبار دارد و فراگیران پس از پایان اعتبار باید در دوره بازآموزی مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری شرکت کنند.

وی یادآور شد: ایمنی، بهداشت و پیشگیری از حوادث، مهارت‌های فنی و ارتباطی، آشنایی با طراحی داخلی و تجهیزات تاسیسات گردشگری، مدیریت کیفیت رضایت مشتریان، مدیریت و سرپرستی در تاسیسات گردشگری از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

ضرورت گذراندن دوره آموزشی “مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری” برای متقاضیان کارت مدیریت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.