رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مسئول دهکده طبیعت قزوین که بر اثر حمله شیر در باغ وحش این دهکده مصدوم شده بود، عیادت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دیشب در پایان سفر دو روز ه خود به قزوین از نادر رضا نوری مؤسس و مسئول دهکده طبیعت در بوستان ملی باراجین که در هنگام بازدید از دهکده طبیعت بر اثر حمله شیر نر در باغ وحش این دهکده مصدوم شده بود، در بیمارستان شهید رجایی عیادت کرد.

مونسان ضمن ابراز تأسف از این حادثه در جریان روند درمان مجروح حادثه قرار گرفت و از وی خواست برای سلامت خود در هنگام بازدید مسئولان از رفتن در قفس شیر‌ها خودداری کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برای مؤسس دهکده طبیعت آرزوی شفای عاجل و سلامتی کرد و اظهار داشت: دهکده طبیعت با تلاش مجموعه مدیران شهری و استاندار به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری ملی آماده شده و استقرار دهکده طبیعت یکی از زیبایی‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند آن در بوستان باراجین است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: مجموعه بوستان باراجین با اجرای طرح توسعه و احداث سافاری پارک، هتل ۵ ستاره و الحاق بخش‌های جدید می‌تواند به یکی از مناطق نمونه گردشگری کشور تبدیل شود و گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سوی خود جذب کند.

انتهای پیام/ک

سفر معاون رییس جمهور به قزوین

برچسب ها: میراث فرهنگی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.