مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:هلال احمر زنجان ۱۰ هزار بسته مواد غذایی به سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

ارسال نخستین محموله غذایی به مناطق سیل زده زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،میرزایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۰ هزار بسته مواد غذایی امدادی مورد نیاز از این استان به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

میرزایی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر و وقع سیل در سیستان و بلوچستان نخستین محموله از مواد غذایی و اقلام مورد نیاز از استان زنجان به این هموطنان ارسال شد.

او تاکید کرد: در حال حاضر همه نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیل زده کشور برای امدادرسانی و ارائه خدمات امدادی اعزام شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طغیان رودخانه‌های فصلی و زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

میرزایی خاطرنشان کرد: به منظور تامین نیاز‌های مردم آسیب‌دیده از سیل، جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوعدوست کشورمان برای هموطنان خود در این مناطق کرده است.

او تاکید کرد: هموطنان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند #۵۴*۱۱۲* را شماره گیری کرده یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام کمک‌های خیرین اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.