هوندا رودستر کوچک موتور وسط S۶۶۰ خود را مورد به‌روزرسانی سبُکی قرار داده و آن‌را در نمایشگاه اتو سالن توکیو معرفی کرده است.

بررسی فنی هوندا S۶۶۰ +مشخصاتبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هوندا رودستر کوچک موتور وسط S۶۶۰ خود را مورد به‌روزرسانی سبُکی قرار داده و آن‌را در نمایشگاه اتو سالن توکیو معرفی کرده است. این کی کار دونفره که در دو نسخهٔ معمولی و Modulo X ارائه می‌شود، برای مدل ۲۰۲۰ تغییرات ظاهری جزئی و به‌روزرسانی تجهیزات را تجربه کرده است.

در بیرون S۶۶۰ ستون‌های A که قبلاً مشکی‌رنگ بودند همرنگ بدنه شده‌اند و یک رنگ سبز اکتیو جدید هم به لیست رنگ‌ها اضافه شده است. دی‌لایت‌های عمودی درون سپر جلو، چراغ‌های جلو و عقب دودی، طراحی جدید رینگ‌های آلومینیومی و جلوپنجرهٔ جدید هم دیگر تغییرات ظاهری این رودستر کوچک ژاپنی هستند.

در داخل نیز هوندا با اضافه کردن گرم‌کن صندلی‌ها، راحتی S۶۶۰ را بهبود بخشیده و با تریم آلکانترا روی غربیلک فرمان و دسته‌دنده به همراه تریم چرمی جدید، کابین را اسپرت‌تر کرده است.

بررسی فنی هوندا S۶۶۰ +مشخصات

نسخهٔ Modulo X، اما به‌روزرسانی‌های جزئی دیگری را هم تجربه کرده که شامل رنگ زرد کارنیوال جدید، قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی، غربیلک فرمان چرم و آلکانترا می‌شود. علاوه بر این، در کابین این نسخه برخلاف نسخهٔ معمولی که تمام مشکی است، تریم دورنگ مشکی و قرمز کار شده و قسمت‌های بیشتری با آلکانترا پوشیده شده‌اند.

اما با توجه به اینکه S۶۶۰ در بالاترین سطح محدودیت کی کار‌ها قرار دارد، امکان تغییر و ارتقاء در پیشرانهٔ آن وجود نداشته است. این یعنی پیشرانهٔ سه سیلندر ۶۶۰ سی‌سی توربوشارژ این خودرو همچنان مثل قبل ۶۴ اسب بخار قدرت و ۱۰۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

بررسی فنی هوندا S۶۶۰ +مشخصات

برای انتقال این نیرو به چرخ‌های عقب هم امکان انتخاب یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا CVT وجود دارد. قیمت هوندا S۶۶۰ مدل ۲۰۲۰ از ۲,۰۳۱,۷۰۰ ین معادل ۱۸,۵۳۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید نسخهٔ Modulo X حداقل باید ۳,۰۴۲,۶۰۰ ین معادل ۲۷,۷۵۵ دلار پرداخت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، نبض خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار