مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از آمادگی و استقرار گروه‌های راهداری در تمام جاده‌های استان خبر داد.

استقرار گروه‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: بدنبال بارش برف و باران در استان از اواخر روز گذشته ، گروه‌های راهداری در تمام جاده‌های استان ایلام استقرار پیدا کرده اند و همچنان هیچ مسیری در سطح استان بسته نیست.

او اظهار کرد: با تلاش همکاران این اداره کل تاکنون هیچ مورد خاصی از گرفتار شدن مسافران در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر گزارش نشده است.

دلخواه با بیان اینکه برخی راه‌های ارتباطی و گردنه‌ها استان هم اکنون برفی است، افزود: از رانندگان خواستاریم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت وسایل نقلیه خود را مجهز به تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ کنند تا سفر راحت و ایمنی داشته باشند.

او بیان کرد: امسال برای بازگشایی جاده‌های استان شن و نمک خریداری به میزان کافی در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها ذخیره شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام مطرح کرد: از مردم خواستاریم قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه ای استان ایلام تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.