معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: عاملان راهداری بیشاز ۱۸۰ کیلومتر از جاده‌های برون شهری را نمک پاشی کردند.

رسولپور معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با شروع بارش برف دیشب در راه‌های ارتباطی شهرستان مهاباد ۴۰ عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از ماشین‌آلات سبک و سنگین ۵ محور از جاده‌های برون شهری را نمک پاشی کردند.

او با اعلام اینکه نمک پاشی‌های انجام شده در محور‌های مهاباد _ ارومیه، مهاباد _سردشت، مهاباد _ میاندوآب، مهاباد _بوکان و سه راهی دارلک بوده است، افزود: ۸۵ کیلومتر در محور مهاباد - سردشت، ۳۲ کیلومتر در محور مهاباد - ارومیه، ۲۳ کیلومتر در محور مهاباد - میاندوآب، ۳۳ کیلومتر در محور مهاباد - بوکان و ۱۲ کلیومتر در کمربندی دارلک نمک‌پاشی شده‌است.

رسولپور با اشاره به اینکه گروه‌های راهداری برای طرح زمستانی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند، اضافه کرد: به همین منظور در این طرح‌۱۰۰۰ تن نمک و ماسه در راهدارخانه‌های این شهرستان انباشت شده است.

او همچنین به ضرورت زنجیر چرخ در گردنه «قره‌بلاغ»، در محور مهاباد - بوکان و گردنه‌های «جواله‌ره‌شان» و «زمزیران» در محور مهاباد – سردشت اشاره کرد و گفت: ماشین‌های برف‌روب و نمک‌پاش راهداری تجهیز، بازسازی و آماده‌سازی شده است.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد از رانندگان و مسافران خواست با احتیاط کامل در این محور‌ها تردد کنند و قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

رسولپور گفت: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.