معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: تردد راه‌های روستایی در حال بازگشایی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رسولپور معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به بارش برف که از روز گذشته مهاباد را در برگرفته است گروه‌های راهداری با همکاری هلال احمر در پایگاه‌های جاده‌ای مسقر هستند و تردد در جاده‌ها در حال بازگشایی است.

او با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه‌های این شهرستان افزود: چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.

رسولپور اضافه کرد: عملیات برف روبی و نمک باشی با استفاده از ۲۳ دستگاه و حدود ۲ هزار تن نمک در جاده‌های این شهرستان انجام شده است.

او با اعلام اینکه دید افقی در مسیر‌های منتعی به جاده‌های بین شهری به کمتر از ۱۵ متر کاهش یافته، ادامه داد: با توجه به برودت هوا و یخبندان در گردنه‌های این شهرستان استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.

او از شهروندان خواست پیش از سفر اطلاعات ترافیکی، وضعیت آب و هوایی و وضعیت جاده را بررسی کنند؛ با احتیاط و سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست و هنگام تردد در این محور‌ها ضمن استفاده از چراغ مه شکن، با احتیاط کامل حرکت کنند با شماره تلفن‌های ۱۴۱ و ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ راهداری مهاباد از وضعیت جاده‌های این شهرستان مطلع شوند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.