معاون صندوق اعتباری هنر کشور گفت: سامانه پروانه برای خرید و فروش آثار هنری از طریق فضای مجازی و سامانه سایه برای ثبت مشخصات هنرمندان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، منصور وحیدی فر معاون صندوق اعتباری هنر کشور در بازدید از سالن پردیس هنر بافق و دیدار با هنرمندان بافقی از راه اندازی دو سامانه سایه و پروانه برای هنرمندان سراسر کشور خبرداد و گفت: سامانه پروانه برای خرید و فروش آثار هنری از طریق فضای مجازی در قالب نمایش و فروش آثار هنری و صنایع دستی در سطوح مختلف است.

او هدف از اجرای این سامانه را ایجاد بستری برای کسب و کار در زمینه توسعه مصرف کالا‌های فرهنگی و هنری از طریق ارتباط مستقیم مصرف کنندگان با هنرمندان بیان کرد و ا دامه داد:ایجاد فضای تعاملی بین ان‌ها از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه است.

معاون صندوق اعتباری هنر کشور به راه اندازی طرح سایه اشاره کرد و بیان داشت:این طرح برای پایش کلان برنامه‌های هوشمند سازی در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک است.

وحیدی فر ادامه داد: در این سامانه با ایجاد یک پنجره با امکان داده کاوی هوشمند، علاوه بر ثبت مشخصات هنرمندان، تمامی تعاملات ان‌ها از نهاد‌های ذیربط پوشش داده می‌شود.

او ادامه داد: طرح پایش، رصد و مدیریت فضای مجازی در خصوص انتشار اثار فرهنگی و هنری مد نظر دارد که با اجرای مانیتورینگ هوشمند در راستای حمایت از کسب و کار‌های فرهنگی بنیان گام بردارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار