رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: براساس تجزیه و تحلیل تصادفات «عدم توجه به جلو» با سهم ۲۸ درصدی مهمترین علت رخداد تصادفات درون شهری استان طی ۹ ماهه امسال بوده است.

 تصادفات درون شهریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث غلامی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: براساس تجزیه و تحلیل تصادفات، بیشترین علت تصادف شهری طی ۹ ماه سپری شده از سال در استان کرمانشاه، به سه علت بوده است.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: «عدم توجه به جلو» با ۲۸ درصد که بیشتر شامل تصادف با عابران پیاده بوده در صدر علت‌های تصادفات شهری استان کرمانشاه گزارش شده است.

او، دومین علت که فراوانی تصادفات ناشی از آن چشمگیر بوده در «عدم رعایت حق تقدم عبور» عنوان کرد و افزود: «عدم رعایت فاصله طولی در زمان حرکت در معابر شهری» سومین علت تصادفات درون شهری استان را رقم می‌زند.

غلامی با توصیه به رانندگی در ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، افزود: این سه علت حدود ۵۴ درصد تصادفات دورن شهری استان را سبب شده که توجه و عنایت بیشتر رانندگان را در این خصوص می‌طلبد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.