رئیس کل دادگستری گلستان گفت: داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی شوررای نگهبان تایید شده، فقط در مهلت قانونی برای تبلیغات مجاز هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه امروز شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان در گرگان گفت: خوشبختانه تا کنون پرونده قضایی برای تخلفات انتخاباتی در محاکم استان تشکیل نشده است.

 

هادی هاشمیان افزود: برای ادامه این روند و پیشگیری از جرایم احتمالی، کتابچه حاوی قوانین و مقررات و تبلیغات انتخاباتی در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تدوین و در اختیار داوطلبینی که صلاحیت آن‌ها در هیئت‌های نظارت تایید شده است، قرار می‌گیرد.

 

این مقام ارشد قضایی استان افزود: داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان تایید شده، فقط در مهلت قانونی برای تبلیغات مجاز هستند.

 

هادی هاشمیان تاکید کرد: هر گونه تبلیغات از سوی خود داوطلبان و یا هواداران آن‌ها در فضای مجازی و غیرمجازی، که در راستای انتخابات تصور شود، ممنوع و تخلف است.

 

او از داوطلبان نمایندگی مجلس خواست: به عنوان کسانی که برای قانونگذاری در مجلس آینده پیشقدم شده اند بیشتر از دیگران به قانون پایبند باشند و خودشان و هوادارانشان از اقدامات غیرقانونی از جمله تخریب رقبا و توهین بپرهیزند.

 

هاشمیان گفت: کاندیدا‌ها به معرفی خود و برنامه‌های شان بسنده کنند و از ایجاد هرگونه تنش و یا اخلاف افکنی برای به دست آودرن رای خودداری کنند.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.