مهاجم منچستریونایتد پس از بازی برابر نوریچ، خیال هواداران تیمش را راحت کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مارکوس راشفورد در جریان پیروزی پرگل شب گذشته تیمش برابر نوریچ سیتی عملکرد درخشانی داشت و ستاره میدان بود. راشفورد در دقیقه ۲۷ بازی منچستریونایتد را از حریف پیش انداخت و هفت دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، برای دومین بار و از روی نقطه پنالتی دروازه نوریچ را باز کرد.  

راشفورد با قرار گرفتن در ترکیب منچستریونایتد برابر نوریچ، به رکورد ۲۰۰ بازی برای منچستریونایتد رسید و به سومین بازیکن جوان تاریخ این باشگاه تبدیل شد که به چنین رکوردی دست پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل منچستر یونایتد و چلسی مقابل حریفان/ یاران جهانبخش و لسترسیتی شکست خوردند


باوجود نمایش خوب مهاجم ۲۲ ساله منچستریونایتد در این دیدار، او در دقیقه ۵۹ از زمین بازی بیرون آمد و جایش را به دنیل جیمز داد. تعویض راشفورد در حالی که بیش از ۳۰ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود و او شانس هتریک در این دیدار را داشت، باعث شد هواداران منچستر یونایتد بابت مصدومیت احتمالی راشفورد که در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی داشته، نگران شوند. با این حال راشفورد پس از پایان بازی خیال هواداران را راحت کرد و به آن‌ها اطمینان داد تعویض او جنبه احتیاطی داشته و او برای بازی روز چهارشنبه برابر ولورهمپتون مشکلی ندارد.

راشفورد پس از پایان بازی رسیدن به رکورد ۲۰۰ بازی با پیراهن منچستریونایتد به عنوان سومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه را افتخار دانست و از به ثمر رساندن ۲ گل برابر نوریچ و کسب ۳ امتیاز این دیدار ابراز خوشحالی کرد.


بیشتر بخوانید: نارضایتی کلوپ از عملکرد قرمز‌ها با وجود پیروزی خارج از خانه برابر اسپرز‌ها


او درباره تعویض شدنش گفت: می‌توانستم در زمین بمانم و هتریک کنم، اما در چند هفته اخیر بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و تعویض من برای احتیاط بیشتر بود. مشتاقانه منتظر چهارشنبه و بازی برابر ولورهمپتون هستم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار