بارش‌های سنگین شرایط خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده است

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بارش‌های سنگین در استان به خصوص مناطق جنوبی شرایط خدمات رسانی را به بیماران احتمالی با مشکل مواجه کرده است.

بارش‌های سنگین شرایط خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده استناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در حال حاضر بر اثر جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها، راه دسترسی به روستا‌های نیکشهر، فنوج و دلگان مسدود است.

ناصح افزود: در ساعات گذشته سه مادر باردار در نیکشهر برای رسیدن به مراکز درمانی با همکاری نیرو‌های راهداری و هلال احمر به ناچار از بستر رودخانه عبور داده شدند.

او  افزود: با همکاری نیرو‌های هلال احمر هم یک مادر باردار در مسیر زرآباد کنارک به چاهان نیکشهر از رودخانه عبور داده و به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو‌های درمانی به حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اعلام آمادگی کرده که به آن‌ها اعلام کرده ایم در حال حاضر تمامی نیرو‌ها و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، کاملا آماده هستند و در صورت نیاز به کرمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار