تخلیه ۴ روستا زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان

بخشدار زرآباد گفت: ۴ روستا زرآباد کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان تخلیه شد.

تخلیه ۴ روستا زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، هاشم شاهوزهی بخشدار زرآباد از تخلیه ۴ روستا بخش زرآباد از توابع شهرستان کنارک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان به علت ادامه بارندگی‌ها طغیان رودخانه‌های محلی و وقوع سیلاب خبر داد.

هاشم شاهوزهی با اشاره به اینکه وضع روستای گرگان بخش زرآباد در حال حاضر بحرانی است، افزود: از همین رو تاکنون روستا‌های «هیان»، «بقالو» و بخشی از روستای «گنجک» تخلیه شده است و روستای «بلک» بخش «زرآباد» نیز در حال تخلیه است.

او با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر گرفتار در رودخانه «بندینی» نجات پیدا کردند، ادامه داد: همچنین دیشب نیرو‌های جمعیت هلال احمر با همکاری پایگاه دریایی و نیرو‌های اورژانس شهرستان کنارک جان یک مادر باردار در روستای «وشنام» بخش «زرآباد» شهرستان کنارک که در سیلاب رودخانه «گدیچ» گرفتار شده بود را نجات دادند.

بخشدار زرآباد با تاکید بر اینکه با توجه به ادامه بارندگی‌ها امکان پرواز بالگرد برای امداد رسانی وجود ندارد، ادامه داد: متأسفانه حدود ۱۰۰ نفر از کشاورزان بخش زرآباد در باغات در سیلاب گرفتار هستند که نیاز به امداد رسانی دارند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.