بخش‌های جدید اورژانس و درمان مادر و کودک، در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شیروان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان در آیین بهره‌برداری از این طرح ها، گفت : برای اجرای این ۲ طرح درمانی مجموعا ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات هتلینگ بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی استان هزینه شده است.

علی آرمیده با بیان اینکه به پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است، گفت: بخش مادر و کودک شامل ۲ اتاق برای استقرار پزشکان متخصص است که پزشکان با تخصص اطفال، بیهوشی و زنان در آن مستقر شده اند.

او افزود: اورژانس جدید بیمارستان نیز با ظرفیت ۲۰ تخت در مرحله نخست با حضور پزشک متخصص طب اورژانس، آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

او با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان اخیرا به‌روزرسانی و داروخانه آن به صورت شبانه‌روزی فعال شده است، گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان به بیماران شهرستان‌های شیروان و فاروج خدمات می‌دهد، افزودن برخی بخش‌ها و نیز توسعه و گسترش بخش‌های موجود در آن، برای جلب رضایت مراجعان، ضروری است.

آرمیده با بیان اینکه بخش نوزادان این بیمارستان نیز در حال راه انداری است، افزود: با تغییرات صورت گرفته این مرکز درمانی به سطح یک بیمارستان آموزشی و پژوهشی ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.