مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پرداخت وام به ۷۶۹ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی قربانیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در نیم سال اول تحصیلی ۹۸-۹۹ به ۷۶۹ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مبلغ پنج میلیارد و ۸۵۸ میلیون و ۷۵۸ هزار ریال وام دانشجویی پرداخت شده است.

او افزود: وام‌های پرداخت شده شامل وام تحصیلی وام مسکن، وام ضروری، وام ودیعه مسکن و وام شهریه بوده است.

قربانیان آسفالت محوطه خوابگاه خواهران و برادران، عقد قرارداد با بخش خصوصی برای به کارگیری ۳ دستگاه مینی بوس و یک دستگاه اتوبوس برای ایاب ذهاب دانشجویان، انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی در خوابگاه‌ها به مناسبت هفته خوابگاه‌ها با مشارکت ۸۰۰ نفر از دانشجویان، سم پاشی خوابگاه‌ها در ایام تعطیلات عید نوروز ۹۸ و ... را از برنامه‌های اجرا شده سال ۹۸ ذکر کرد.

او با اشاره به خدمات ارائه شده به دانشجویان در حوزه اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی، افزود: خدمات مشاوره حضوری و تلفنی به ۱۲۰ نفر از مراجعین ارائه شد.

قربانیان به برگزاری ۴۰ کارگاه و نشست آموزشی در حیطه‌های مهارت‌های زندگی، ازدواج، پیشگیری از اعتیاد و مطالعه مؤثر برای ۸۵۷ نفر اشاره کرد و برگزاری ۱۴ کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد و کمیته روانشناختی و اجرای طرح پایش سلامت روان برای ۴۳۰ دانشجوی جدید الورود را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدیریت دانشجویی ذکر کرد.

او افزود: برگزاری مسابقات خوابگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی با شرکت ۳۳۵ نفر در تیم‌های مختلف ورزشی و برگزاری ۵ برنامه نشاط و سلامت با حضور ۲۷۰ نفر شرکت کننده به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری اجرا شده است.
انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.