امام جمعه بزمان ایرانشهر گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث بیداری مردم جهان و سست شدن پایه‌های حکومت استکباری امریکا و همدستان و همپیمانانش شد.

شهادت سردار سلیمانی باعث بیداری جهان شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه بزمان ایرانشهر  در خطبه های نماز جمعه این هفته بزمان اقدام دولت خبیث امریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی را جنایتکارانه توصیف کرد و اظهار داشت: امریکا با این اقدام فکر می کرد محور مقاومت تضعیف می شود و می تواند نقشه‌ها و برنامه های تروریستی خود را بر ملت های منطقه تحمیل کند اما همچون گذشته در محاسبات خود دچار اشتباه شد زیرا شهادت سردار سپهبد سلیمانی ملت های مسلمان و آزادیخواه را منسجم تر کرد.

او  افزود: شهادت سردار سلیمانی نه تنها باعث شکست امریکا و همدستانش می شود بلکه باعث بیداری مردم جهان و علنی شدن اقدام های تروریستی امریکا برای جهانیان شد.

امام جمعه بزمان حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکرپاک سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را نشان از عشق و ارادت مردم به این سردار بزرگوار دانست و گفت : مردم ولایی و انقلابی بزمان هم ضمن حضور در این مراسم امادگی خود را برای پاسداری از خون شهیدان و آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و امام راحل اعلام کردند.

حجت الاسلام بزمانی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به اهمیت پوشش رسانه ای این مراسم پرداخت و گفت: رسانه های استان از جمله صدا و سیمای با پوشش خوب و مناسب مراسم گرامیداشت سردار شهید و حضور حماسی مردم سیستان و بلوچستان را به دنیا نشان دادند تا همگان بدانند مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تا آخرین لحظه پشتیبان ولایت فقیه و شهدا خواهند بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار