امام جمعه زابل گفت: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پایان کار نیست بلکه شروع اقدام بزرگ برای حذف اسرائیل از پهنای عالم و خروج نیرو‌های آمریکا از خاورمیانه است.

شهادت سردار سلیمانی شروع اقدام بزرگ برای حذف اسرائیل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا امام جمعه زابل  در آیین گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت در مصلی المهدی (عج) زابل افزود: دشمنان منتظر خشکاندن ریشه صهیونیست و استکبار جهانی با انتقام سخت و پی در پی از سوی جمهوری اسلامی ایران تا لحظه نهایی باشند.

او اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد سلیمانی حس عجیبی نه فقط در میان امت اسلامی بلکه در پهنای جهان دل تمامی آزادی خواهان و آزاداندیشان دنیا را فرا گرفت.

امام جمعه زابل گفت: غم، اندوه و هجران این مرد بزرگ جهان را بهت زده کرد.

او ادامه داد: تراکم احساسات مردم در نقاط مختلف کشور پس از شهادت سردار سپهبد سلیمانی همه را بهت زده کرد و تمام سلایق سیاسی و هنرمندان حتی هنرمندان هالیوود خشم خود را از این اقدام اعلام کردند.

حجت الاسلام کیخا با بیان اینکه عزای سردار سلیمانی عالم گیر است گفت: به داشتن چنین مکتب، ایدئولوژی و نظام اسلامی که رویش هایی، چون سرداران سلیمانی، میرحسینی و عالی‌ها دارد افتخار می‌کنیم.

او اظهارداشت: فلسفه وجودی این قبیل مراسم اعلام زنده بودن سردار سلیمانی است چرا که او با خونش قلب‌ها را کنار یکدیگر قرار دارد و غافلان را هوشیار و به جبهه مقاومت جان تازه‌ای بخشید.

فرمانده ناحیه سپاه زابل نیز در این آیین گفت: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با چهار دهه تلاش در سخت‌ترین دوران دفاع مقدس و پس از آن در سنگر‌های سخت تاریخ در نهایت مزد خود را عاشقانه و عارفانه از خداوند گرفت.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی افزود: سردار قاسم سلیمانی در دوره ۲۲ ساله با اقدامات فرامرزی در خارج از مرز‌ها بدنبال افزایش جغرافیای مقاومت و ارائه خدمات زیاد به استقلال طلبان دنیا بود.

او اظهارداشت: امروز جوان، پیر، مرد و زن همه و همه در فراق از دست دادن قاسم سلیمانی عزادار هستند و غم از دست دادن این سردار سخت‌تر از همه برای رهبر انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل افزود: جسم سردار سلیمانی از میان ما رفت، اما اندیشه و تفکر او شکوفاتر می‌شود و این مکتب و تفکر عالم گیر است.

آیین گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت امروز چهارشنبه با حضور امام جمعه زابل، معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل، فرماندار زهک، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان، ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی شهر‌های شمالی سیستان و بلوچستان، بزرگان طوایف و ریش سفیدان، مدیران و مسئولان منطقه سیستان و اقشار مختلف مردم در مصلی المهدی (عج) برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار