باهر گفت: تیم ملی شمشیربازی نیاز به اردوی خارجی ندارد، زیرا کشورمان بهترین مکان برای تمرین این رشته ورزشی است.

ایران بهترین مکان برای تمرین تیم ملی شمشیربازی استفرزاد باهر ملی پوش اسلحه سابر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در آکادمی ملی المپیک زیر نظر پیمان فخری تمرین می‌کنیم. سه روز می‌شود که اردوی تیم ملی شمشیربازی تمام شده است. هفته آینده بازهم اردو برگزار می‌کنیم.

او افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک اسفندماه در لهستان برگزار می‌شود. به دنبال گرفتن سهمیه تیمی هستیم. اگر سهمیه تیمی کسب کردیم سه نفر نیز به صورت انفرادی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

باهر ادامه داد: عزممان را جزم کرده ایم که هم روی سکو قرار بگیریم و هم بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

شمشیرباز ملی پوش اسلحه سابر گفت: به دلیل اینکه تیم ملی شمشیربازی ایران در این چند سال گذشته بین ۴ تیم برتر دنیا حضور داشته است. حامی مالی خوبی داریم که تمام تجهیزات شمشیربازی دنیا را برای تیم تهیه می‌کند.

او ادامه داد: تیم ایران با تلاش اهالی شمشیر بازی و پیمان فخری توانسته از رتبه ۲۶ دنیا به جایگاه چهارم برسد. این موضوع برای تیم‌های دیگر دنیا بسیار شگفت آور است. ما مثل بازیکنان کشور‌های دیگر اردو‌های برون مرزی نداشتیم و مربی تیم نیز ایرانی است.

باهر گفت: خیلی خوب و قوی در حال تمرین هستیم و نیازی به اردو‌های برون مرزی نداریم. خیلی از تیم‌های خارجی آرزو دارند که در ایران با ما تمرین کنند. تیم روسیه از ما دعوت کرد که کل هزینه‌ها و امکانات را به تیم بدهد و ما در آنجا تمرین داشته باشیم. از تیم آمریکا و آلمان نیز این پیشنهاد‌ها داده شد، اما قبول نکرده ایم و در ایران تمرین می‌کنیم.

باهر گفت: تا جایی که بتوانم به تیم ملی خدمت می‌کنم. سعی می‌کنم به ورزش حرفه‌ای ادامه دهم و دل هموطنانم را شاد کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار