سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر از آغاز اردوی تیم ملی اسلحه سابر از ۴ دی ماه خبر داد.

آغاز اردوی تیم ملی شمشیر بازی اسلحه سابرپیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت:اردوی تیم ملی اسلحه سابراز ۴ دی ماه به مدت دو هفته در تهران شروع خواهدشد.

او افزود: این اولین مرحله اردو بعد از مسابقات مصر است که بیشتر به تمرینات بدنسازی و آمادگی برای مسابقات می‌پردازیم.

فخری با اشاره به اینکه امتیازات خوبی در اسلحه سابرشمشیربازی کسب شده، گفت: بعد از این اردو بازیکنان برای مسابقات سهمیه المپیک برای کسب امتیاز آماده خواهند شد و امیدواریم امتیازات بیشتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک اواخر بهمن ماه در لهستان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: بازیکنان نهایت تلاش خود را برای ورود به مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ می‌کنند و امیدوارم موفق به کسب مدال شوند.

فخری با اشاره به این که به دنبال انتخاب نفر چهارم برای مسابقات است، افزود: مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی نفرات قطعی در مسابقات هستند و به دنبال نفر چهارم برای مسابقات هستیم.

او  ادامه داد: مشکلی برای تهیه تجهیزات نداریم و به دلیل اینکه رنکینگ تیم در رتبه پنجم دنیا است سالیانه وسایل را به صورت رایگان و با کمک حامی مالی دریافت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: تمام تدابیر اتخاذ شده و شرایط تیم خوب است، همچنین امین قربانی مربی تیم نیز به طور منظم بر سر تمرینات حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار