معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی نه تنها افتخار ایران اسلامی بلکه افتخار جهان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سرتیپ دوم پاسدارعلی استاد حسینی معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان گفت: خون حاج قاسم سلیمانی دنیا را تکان داد و قلب میلیون‌ها انسان مسلمان و حتی غیرمسلمان در شهادت این بزرگ مرد متاثر شد.

او افزود: حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و در طول نبرد ضمن درک مواضع رهبری، از مقام معظم رهبری تبعیت می‌کرد.

استاد حسینی ادامه داد: شهدا وصیت کرده اند؛ دست از پشتیبانی، ولی فقیه بر نداریم و در وصیت نامه بیشتر شهدا این جمله دیده می‌شود که همگی می‌گویند؛ به فرمان، ولی فقیه و امام به جبهه رفته ام.

در این مراسم همچنین یک فعال رسانه‌ای با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی سفیر و سردار صلح جهانی بود و خون او در اوج حقانیت و مظلومیت به زمین ریخته شد افزود:رسانه‌های غربی تلاش خواهند کرد تا تصویری نادرست از سردار سلیمانی به جهان معرفی کنند.

 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.