معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری، بر تسهیل بخشی در اجرای طرح‌های تولیدی در استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بازنگری آیین‌نامه و دستورالعمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری دبیرخانه، دفتر جذب حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گیرد.

او افزود: با بازنگری بازنگری آیین‌نامه و دستورالعمل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکل بسیاری از تولیدکنندگان در بانک و یا دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان رفع خواهد شد.

نصیری اضافه کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان علت اجرایی نشدن، طولانی شدن و یا کندی در اجرای برخی مصوبات این کارگروه را آسیب شناسی و نتیجه آن را به اعضا ارائه دهد.

او ادامه داد: هم اکنون مشکل تولیدکنندگان با امور مالیاتی، بیمه، بانک‌های عامل و برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امور تولیدی از مهمترین مشکلات مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار