خرمی: هدف ما قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان است

بازیکن تیم وچان کردستان گفت: تیم ما با هدف کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان نیم فصل دوم را آغاز می‌کند.

خرمی: هدف ما قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان است

سمیه خرمی بازیکن تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شاهد بازی‌های خوب و باکیفیتی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان بودیم و تیم ما هم توانست در ۱۰ هفته متوالی پیروزی‌های ارزشمندی را کسب کند، اما متاسفانه در آخرین بازی نتیجه را به تیم شهرداری بم واگذار کردیم و این مسئله بسیار بدی برای تیم ما بود.

او تصریح کرد: ما در نیم فصل دوم رقابت‌ها شکستی که مقابل تیم شهرداری بم کسب کردیم را جبران خواهیم کرد و در حال حاضر شرایط ما از هر لحاظ خوب است. برنامه ما برای نیم فصل دوم این است که در تمام بازی‌ها با کسب پیروزی سه امتیاز آن مسابقه را کسب کنیم تا در پایان لیگ امسال روی سکوی قهرمانی بایستیم.

خرمی افزود: متاسفانه سطح داوری‌ها در رقابت‌های نیم فصل اول رضایت بخش نبود و از داوران باتجربه کمتر در مسابقات استفاده می‌شد و یک دلیلش هم اعتراضی بود که داوران بین المللی ما نسبت به پرداخت حق الزحمه‌های خود داشتند. اوضاع مالی هم چندان در لیگ خوب نبود و بازیکنان مبلغ قرارداد‌های پائینی داشتند.

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه گفت: شرایط مالی تیم ما خوب است و پرداخت‌های ما به موقع صورت گرفته است، اما مسئولان باید اهمیت بیشتری از لحاظ پوشش خبری و سایر جهات به فوتبال بانوان بدهند.


بیشتر بخوانید: در تیم جدیدم تمرکز کافی برای انجام وظایفم را دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار