سرمربی سابق سپاهان:

در تیم جدیدم تمرکز کافی برای انجام وظایفم را دارم

سمیه شهبازی از نایب قهرمانی تیم جدیدش وچان کردستان، در نیم فصل لیگ فوتبال بانوان خبر داد.

سمیه شهبازی، سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و سرمربی کنونی وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در حال حاضر با همکاری بازیکنان و عوامل باشگاه به عنوان نایب قهرمانی نیم فصل رسیدیم و با توجه به شرایط خوب تیم وچان، برای رسیدن به قهرمانی فصل تلاش می‌کنیم.
 
او در ادامه شرایط باشگاه جدیدش را نسبت به باشگاه قبلی مقایسه کرد: در حال حاضر شرایط بهتری در تیم وچان کردستان دارم چرا که در این باشگاه همه عوامل و بازیکنان سعی در ایجاد محیط آرام و بی دغدغه برای من (کادرفنی) دارند و دلیل موفقیت خود را آرامش فکری و داشتن تمرکز کافی برای انجام وظایف خود می‌دانم.
 
او در ادامه دلیل موفقیت این تیم را در خط دفاعی این گونه توصیف کرد: سیستم کاری من به این صورت است که ابتدا خط دفاع و سپس خط حمله تیم تقویت شود و امسال با همکاری همه جانبه از سوی مسئولان این تیم و بازیکنان و عملکرد درخشان زهراخواجوی به عنوان دروازه بان که توانست رکورد کلین شیت ایران را به نام خود بزند، توانستیم جایگاه تیم کردستان را ارتقا بخشیم. چرا که تیم کردستان با حضور چندین ساله خود در لیگ فوتبال بانوان، اولین بار است که به جایگاه دوم رسیده و این مهم، به همبستگی و همکاری باشگاه و بازیکنان برمیگردد.

سرمربی سابق سپاهان افزود: من به مدت دو سال با باشگاه سپاهان همکاری کردم که سال اول به دلیل آسیب دیدگی تعدادی از بازیکنان اصلی تیم، با یک اختلاف امتیاز در رده چهارم قرار گرفتیم و سال بعد به دلیل رقم قرارداد‌های پایین باشگاه، نتوانستیم مهره‌های جدید به تیم اضافه کنیم و با وجود سطح بسیار بالای لیگ، به عنوان سوم دست یافتیم. در کل خوشحالم که دستاورد‌های خوبی برای این تیم در دوسال اخیر داشتم.

او  با اشاره به سمیه خرمی، مهاجم این تیم به عنوان برترین گل زن لیگ تصریح کرد: سمیه خرمی اولین بار است که در پست مهاجم بازی می‌کند و سال‌های قبل پست‌های متفاوتی را تجربه کرده است. بنظر من هر مربی باید نسبت به توانایی بازیکنانش، پست او را در بازی تعیین کند و او توانست در این فصل مزد زحمات خودش را بگیرد و به عنوان خانم گل نیم فصل شناخته شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.