مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان درباره انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلر از استان‌های جنوبی کشور به سمت قزوین مطلع شدند.

سردار حاجیان افزود: ماموران خودروی مورد نظر را در ورودی شهر قزوین شناسایی و متهمان را  هنگام تحویل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.

او اضافه کرد: از خودرو ۸۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: ۳ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سارقان خودرو در قزوین دستگیر شدند

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی کسب خبر درباره رویت یک دستگاه خودرو سرقتی و وجود سارقان در یکی از منازل سطح حوزه استحفاظی کلانتری اقبالیه ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ خدایی افزود: در مراجعه عوامل انتظامی به محل یک دستکاه خودروی "مزدا" تک کابین با پلاک مخدوش مشاهده شد.

او اضافه کرد: هنگام ورود ماموران ۳ نفر سارق قصد فرار از محل را داشتند که با سرعت عمل ماموران هر ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در بازرسی از محل اختفای این سارقان مقادیری اموال مسروقه ازقبیل کپسول سی ان جی، اره برقی، دینام و پلاک خودرو کشف شد.

کشف بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین –زنجان یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس به ۲ نفر از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل همراه این دو نفر ۲۶۵ بسته سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

او، ارزش تقریبی کالای کشف شده را ۵۸ میلیون ریال بیان کرد.

سرهنگ خدایی گفت: در این پرونده ۲ نفر دستگیر که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.