مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: مأموران پلیس شهرستان پس از تماس یکی از شهروندان درباره زخمی شدن یک بهله شاهین شکاری توسط شکارچیان در باغات تاکستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: به گفته یکی از کشاورزان محلی این پرنده شکاری از تیر اندازی شکارچیان زخمی شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان محیط زیست ارزش ریالی پرنده شکاری به نام بحری را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

او اضافه کرد: این پرنده شکاری به ماموران محیط زیست تحویل  و پس از درمان به طبیعت بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: افرادی که اقدام به حمل و نگهداری پرندگان قاچاق یا شکار آنان می‌کنند توسط پلیس دستگیر و به محاکم قانونی معرفی خواهند شد.

دستگیری ۶۰ معتاد خرده فروش و متجاهر

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب چند تیم عملیاتی در قزوین به مرحله اجرا درآمد.

سردار مهدی حاجیان افزود: در این طرح ۵ سارق، ۶۰ معتاد خرده فروش و متجاهر دستگیر و ۱۰ کیلوگرم تریاک، ۴ کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برابر اخبار واصله مبنی درباره عبور یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ حامل سیگار خارجی قاچاق از تهران به قزوین، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مهدی حاجیان با اشاره به اینکه خودروی مورد نظر در آزاد راه کرج – قزوین شناسایی شد افزود: ماموران خودروی مورد نظر را پس از تعقیب و گریز متوقف و از آن ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار حاجیان ارزش ریالی سیگار قاچاقکشف شده را در حدود ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم

به منظور پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، روز دوشنبه ۱۶ دی ماه، فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه روسای بازرسی، پلیس امنیت عمومی، پلیس راهور، معاون وظیفه عمومی، معاون نیروی انسانی انتظامی استان و فرمانده انتظامی شهرستان قزوین و مدیریت گزینش و استخدام در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حضور به هم می‌رسانند.

این جلسه از ساعت ۱۰ صبح در دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان باهنر، خیابان عدلیه برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۲ صبح همان روز ادامه دارد.

کشف یک کیلو گرم تریاک در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبر درباره فعالیت فردی در تهیه و توزیع موادمخدر در شهر الوند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز، با بیان اینکه در بازرسی از محل فعالیت این فرد مقدار یک کیلو گرم تریاک کشف شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.