اعضای شورای شهر تهران باغ بودن یا نبودن ۱۲ پلاک ثبتی را مورد بررسی قرار دادند.

خبرنگار: پاینده/تعیین تکلیف باغ بودن ۱۲ پلاک ثبتیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، باغ بودن یا نبودن ۱۲ پلاک ثبتی در دستور کار یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۸.۹۹۵ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۳ رأی موافق تصمیم گرفتند که پرونده این پلاک ثبتی به کمیسیون تخصصی ارجاع و پس از تکمیل مجدد در صحن شورا مطرح شود.

این پلاک ثبتی به مساحت یک هزار و ۱۹۸ متر مربع در خیابان نیاوران در محدوده منطقه یک واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۳۵.۶۴۵۶.۳ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۴ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۴۱۰ متر مربع در محدوده خیابان پاسداران در منطقه ۳ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۶۰۸.۵ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۲ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۳۰۸۲ متر مربع در محدوده نیاوران در منطقه یک واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۴.۳۹۸۰ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۷ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۱۷۵۹۷ متر مربع در محدوده کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص در منطقه ۲۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۷.۵۹۱.۱ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۳ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند. این پلاک ثبتی در نیاوران منطقه یک واقع شده است.

بررسی پلاک‌های ثبتی به شماره ۶۷.۲۸۵۶.۴۰۷ و ۶۷.۷۴۴.۴۰۷ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۹ رأی جهت بررسی مجدد به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.

این پلاک‌های ثبتی به مساحت ۶۶۶۶ متر مربع در محدوده ولنجک در منطقه یک واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۲۳۹۵.۳۸۳۵۰.۴ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۴ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۸۳۳ متر مربع در محدوده خیابان لطفعلی خانی در منطقه ۲ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۱۳۷۴.۲.۳۱ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۹ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۹۵۵ متر مربع در محدوده دزاشیب در منطقه یک واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۷۰.۲۷۲۱.۱۰۲ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۵ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۵۲۷۶ متر مربع در محدوده خیابان آرارات و سئول در منطقه ۳ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی به شماره ۶۶.۱۲۵۸.۱ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۹ رأی موافق به باغ بودن آن رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۱۵۹۹ متر مربع در محدوده زعفرانیه در منطقه یک واقع شده است.

بررسی پلاک‌های ثبتی به شماره ۳۸۴۳.۱۸ و ۳۸۴۳.۳.۲ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۹ رأی موافق به باغ نبودنشان رأی دادند.

این پلاک ثبتی به مساحت ۱۴۴۲ متر مربع در محدوده پاسدار گمنام در منطقه ۱۴ واقع شده است.

بررسی پلاک‌های ثبتی به شماره ۸۰.۵۶۵.۲۷ و ۸۰.۵۶۵.۲۸ و ۸۰.۵۶۵.۲۹ با توجه به نظر کمیسیون ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاحی لایحه قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۵ رأی به صورت تجمیعی باغ تشخیص داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار