مسجد جامعی گفت: معاونت خدمات اجتماعی و دیگر دستگاه‌ها برای ساماندهی وضعیت کودکان کارد باید وارد عمل شوند.

پاینده / فعالیت 90 کودک کار در محله باغ آذریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در صحن یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر که امروز برگزار شد با اشاره به این نکته که بازدید مدیران شهری از منطقه ۱۶ در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود، گفت: ناکارآمدی نظام سکونت را نماینده شورایاری محله باغ آذری توضیح داد و من به بخش دیگر مشکلات این محله اشاره می‌کنم که آن‌هم تبدیل محله باغ آذری به بارانداز کالا است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: گزارش‌ها نشان می‌دهد بخشی از محله باغ آذری تبدیل به آشپزخانه تولید مواد مخدر شده است که باید متولیان برخورد با آن وارد عمل شوند.

مسجد جامعی با اشاره به الگوی توسعه در محله باغ آذری گفت: الگوی توسعه در محله باغ آذری موجب شد با توسعه محلی شکل سکونت درمحله به هم بخورد و تأکید من بر روی فعالیت‌های اجتماعی این است که برای انجام فعالیت‌ها باید همواره پیوست فرهنگی و اجتماعی آن را مد نظر داشته باشیم.

او ادامه داد: در محله باغ آذری سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام شد، اما نگفتند که این سرمایه‌گذاری چه عوارضی ایجاد می‌کند و به عوارض آن توجهی نشد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: نزدیک به ۹۰ کودک کار در محله باغ آذری شناسایی شده و پیشنهاد من این است که معاونت اجتماعی و دیگر دستگاه‌های متولی مسئولیت خود را برای ساماندهی کودکان کار انجام دهند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار