سرپرستان خانواری که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده‌اند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند، برای پیگیری فرآیند برخورداری و ثبت درخواست در سایت تا ۲۴ دی فرصت دارند.

ادامه ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی تا ۷ روز دیگر + مراحل ثبت نامبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اختصاص و واریز بسته‌های کمک معیشتی برای جبران آسیب‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین از آبان ماه آغاز شد.

به این ترتیب این مبالغ حمایتی در نوبت اول و در روز ۲۷ آبان ماه برای ۲۰ میلیون نفر، در نوبت دوم و روز ۲۹ آبان برای ۲۰ میلیون دیگر و نوبت سوم در روز چهارشنبه ۲۹ آبان برای ۲۰ میلیون نفر سوم واریز شد. در مجموع بسته معیشتی برای ۶۰ میلیو ننفر در قالب ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار واریز شد.

ارزش ریالی بسته‌های معیشتی واریزی به حساب سرپرستان خانوار برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است و به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه این مبالغ دهم هر ماه واریز خواهد شد.

دومین مرحله از کمک‌های معیشتی نیز ۱۰ دی‌ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که با توجه به اضافه شدن ۴۱۹ هزار خانوار در این طرح، خانوارهای جدید مرحله‌های اول و دوم را باهم دریافت کردند و به این ترتیب بعد از ثبت درخواست‌های مربوط به مشمولیت دریافت کمک معیشتی، تعداد خانوارها در مرحله دوم به ۱۸ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۳۷۲ نفر افزایش یافت.

در اطلاعیه ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه آمده است که زمان ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند، از ساعت ۲۲ روز ۱۰ دی ماه آغاز شده است.

طی روزهای سوم الی بیستم آذر ماه، ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می دانستند، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #۶۳۶۹* کردند؛ این افراد می‌توانستند از ساعت ۲۲ روز سه شنبه۱۰ دی ماه با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که برای ثبت نام نیز سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند.

بر این اساس مهلت ثبت درخواست در سایت، از ساعت ۲۲ روز دهم دی ماه به مدت ۱۴ روز (تا ۲۴ دی ماه) فراهم شد. پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.

این در حالیست که ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی وزارت رفاه با اعلام اینکه تصمیم‌گیری در خصوص ارائه بسته حمایت معیشتی دولت به متقاضیان، نیازمند بررسی بیشتر (از طریق آزمون وسع) است، از اطلاع رسانی تخصیص یا عدم اختصاص بسته به این دسته از خانوارها با ارسال پیامک و ... طی روزهای آتی خبر داد. همچنین در آخرین اطلاعیه صادره، این ستاد تاکید کرده خانوارهایی که واجد شریط تشخیص داده شوند کمک حمایت معیشتی معوق آنها پرداخت می‌شود.

مراحل و نکات لازم برای ثبت‌نام بسته معیشتی به این شرح است:

۱- ابتدا برای ورود به سامانه رسیدگی به درخواست بسته حمایت معیشتی باید از شماره ملی سرپرست خانوار استفاده کنید. شماره ملی سرپرست را به‌صورت یک عدد ۱۰ رقمی بدون فاصله و خط تیره وارد کنید. مثال: ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹

۲- برای ورود به سامانه لازم است از شماره حسابی که یارانه خانوار شما به آن واریز می‌شود استفاده کنید. این شماره حساب را به‌صورت یک عدد بدون فاصله، خط تیره، نقطه و حروف وارد کنید. محدودیتی در تعداد ارقام شماره حساب وجود ندارد، مثال: ۳۳۳۳۵۵۵۵

توجه کنید که شماره کارت با شماره حساب متفاوت است و امکان ورود به سامانه با شماره کارت واریزی یارانه وجود ندارد. همچنین در صورتی که شماره حساب خود را نمی‌دانید از بانکی که یارانه شما به آن واریز می‌شود نسبت به اخذ شماره حساب خود اقدام کنید.

نکته دیگر آنکه چنانچه تغییراتی برای ساختار خانوار خود ثبت کرده‌اید، اطلاعات مربوط به ماه گذشته خود را وارد کنید.

۳- برای ورود به سامانه لازم است علاوه بر شماره ملی سرپرست، شماره ملی یکی از اعضای خانوار خود را نیز وارد کنید. شماره ملی عضو خانوار را به‌صورت یک عدد ۱۰ رقمی بدون فاصله و خط تیره وارد کنید. مثال: ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹

توجه کنید که چنانچه خانوار شما یک نفره است، گزینه «خانوار یک نفره» را انتخاب کنید. همچنین چنانچه تغییراتی برای ساختار خانوار خود ثبت کرده‌اید، اطلاعات مربوط به ماه گذشته خود را وارد کنید.

۴- تصویر امنیتی: این تصویر برای حفظ محرمانگی اطلاعات شما قرار داده شده است. لطفا عددی که در این تصویر نمایش داده شده است را در کادر وارد کنید.

سایر ملاحظات

- تنها از سامانه hemayat.mcls.gov.ir برای مشاهده وضعیت بسته حمایت معیشتی دولت استفاده کنید.

- چنانچه یارانه خانوار شما در سال ۹۴ یا بعد از آن قطع شده است، نیازی به ثبت نام جدید ندارید و جهت ورود به سامانه می‌توانید از تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۸ مجدداً با شماره حسابی که قبلاً یارانه شما به آن واریز می‌شده است، مراجعه کنید.

- چنانچه تاکنون برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده‌اید یا از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده‌اید، بر روی دکمه «ثبت خانوار» کلیک کنید.

- در حفظ اطلاعات اقتصادی خانوار خود کوشا باشید.

ادامه ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی تا ۷ روز دیگر + مراحل ثبت نام

برای «ثبت خانوار» نیز باید به این نکات توجه کنید:

- ثبت نام بسته حمایت معیشتی، برای خانوارهایی که تاکنون برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده اند امکانپذیر است. همچنین خانوارهایی که از اردیبهشت ۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

- کارکنان نیروهای مسلح در این سامانه ثبت نام نکنند و امور مربوط به بسته حمایت معیشتی را کما فی السابق از نهاد مربوطه پیگیری کنند.

- لازم است که اطلاعات وارد شده مربوط به سرپرست خانوار باشد و ترجیحاً شماره تلفن همراه وارد شده نیز به نام سرپرست خانوار باشد.

- پیش از ثبت اطلاعات، از صحت شماره تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل کنید، زیرا اطلاع رسانی‌های بعدی تنها از طریق شماره وارد شده صورت خواهد گرفت.

ادامه ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی تا ۷ روز دیگر + مراحل ثبت نام

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نورنساء شاددهقان
۲۲:۲۶ ۲۴ دی ۱۳۹۹
ثپت نام یارانه معیشتی برای همسرم که سال ۹۴ قطع شدند لطفآ پیگیر ی کنید سرپرست این خانواده بنام اکبر دهقانی نیکنام نورنساءشاددهقان همسرم هستند لطفآ انصاف داشته باشید ۶سال که یارانه نگرفته و همین تور معیشتی نگرفته جبران واریزی داشته هنوز به حساب نورنسا واریز نشده لطفآ بررسی کنید شاید واریزی انجام گردد برای چی واریز نمی کنید من بیچاره شدم لطفآ تورا خدا یک کار کن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۳۲ ۲۱ دی ۱۳۹۹
سلام.من برای دامادم می خواهم ثبت نام یارانه و معیشتی ثبت نام کنم ثبت نمی شود .نه کار دارد نه خانه فقط بیمه سلامت است ایا این عدالت است راهنمایی بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۳ ۱۹ دی ۱۳۹۹
اخه چرابه منی که نه حقوق بگیرم نه بیمه دارم به خداقسم نه خونه دارم نه
ماشین ونه حساب بانکی پس چرانه وام ۱ملیونی روبهم دادین‌ نه ۱۰۰ت بسته
کمک معیشتی. افرادواجدشرایطو.شماروبه هرکی که می پرستین هم وام ۱ملیونی وهم ۱۰۰ت بلاعوض روبه من واونایی که مثل من هستن پرداخت کنیین به تمام مقدسات برانون شبم محتاجم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۱ دی ۱۳۹۹
از وقتی یارانهو معشیتی میدن من نمیگیرم یک کارگر م خیلی بهش نیاز دارم هرکاری کردم که ثبت نام کنم نشده الان یکساله که ازدواج کردم خودم یارانه و معسیتی ندارم واقعا بهش خیلی نیاز داریم برج یک میلییون اجاره میدم هیچ واسم نمیمونه از مسئولین خواهش میکنم یکاری برام بکنن .مرتضی زارعی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۱۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سلام به منم میشینی ندادن باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
نورنسا شاددهقان
۱۹:۲۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
یارانه نداریم معیشتی نداریم سرپرست اکبر دهقانی نیک نام بیکار هستم کار به ما نمیدهند زن حامله هست رفتیم دکتر به دکتر گفتیم پول نداریم دکتر اسبانی شد گفت برو بیرون دکتر گفت الان وقت یارانه هست زنم گفت دولت نه به من یارانه میدهد نه معیشتی دکتر ما پول کم داریم لطفن سورنگ گرافی اش را بگیر دفه دیگر که امدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام چراغه من وام یارانه نميدن
Iran (Islamic Republic of)
صفیه
۲۳:۲۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
معیشتی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
احمد یوسفی این
۲۳:۵۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
من یارانه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
درمحمد دکالی
۰۱:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام من ی گاگر ساده هستم تاحالا برای من بسته مشعتی ندادن چرا مگه بسته مشعتی برای ادمای کم درامد نیس چرا به من نمیدن مگه من حق گرفتن بسته مشعتی نیستم.ممنون میشم برام ی کاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۹:۴۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یارانه به من که دو ساله ازدواج کردم و کار ندارم نمیدن و امکان ثبت نام نیست. یارانه خانواده پدرم همن قطع شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
م.ک
۱۰:۲۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
با سلام و احترام
به خدا به پیر به پیغمبر به همان امام زمان قسم من یک دختر ۴۶ ساله مجرد و تنها و بیکار زندگی میکنم یعنی حق من نیست که هم یارانه بگیرم و هم یارانه معیشتی
Iran (Islamic Republic of)
ارهست
۰۰:۱۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
حسین منوچهریان
۲۲:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
اصلان اینجا کسیم نگاه میکنه یا کلن سرکاریم خوب مسولین بفکره جیب پرکردنه خودشونن چیکاردارن ملت چیکارمیکنن ایشالا که تواین ماه عزیز امام حسین جوابشونوبده
Germany
غلامرضا نظیف
۱۳:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
یارانه ماه گذشته بنده واریز نشده علت چیست
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۹:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
باسلام.کسانی که در سال 99 ازدواج میکنن یا مثل من در سال 99 یارانه را درخواست میکنن بسته معیشتی تعلق نمیگیرد ؟؟؟
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام. منم هم بخاطر حساب گردش دختر م بسته ی معیشتی را بهم ندادن باید چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۸:۰۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
با عرض ادب اینجاب به هزار علت ناراحتی عصاب دارم گرفتاری موفق نشدم نه رایانه ونه معیشتی موفق نشدم به خدا قسم حلال
نمیکنم منم هم یک جانباز هستم نمیتونم زندگی کنم تو خدا رسیدگی فرمائید کد ملی من ۱۵۸۲۹۹۳۲۰۳
Iran (Islamic Republic of)
کبری
۱۹:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام من بخاطر اینکه عشایر بودیم کسی نداشتم که برای ثبت نام یارانه ببرم الان یارانه ندارم ازدواج کردم تو شهرهستم رفتم که ثبت نام کنم گفتن ثایت بسته هست تو رو خدا یه راهنمایی یا یه کمک بهم بکنین بخدا سرکار هم نیستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی یوسفی زاده
۲۳:۵۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یک مرد پناه ساله هستم هفتا بچه دارم لطفا کمک کنید یارانه بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا نصرتی
۲۳:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. من ی زن ۳۸ ساله و شغلی هم ندارم و کسی هم ندارم کمکم کنه محض رضای خدا کمک کنید یارانه بگیرم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام من کارگر مرغ داری هستم دستمزد که به من داده میشه خرجی خانه هم جواب نمید به خدا نمی دونم جکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
سعید مرادی
۲۲:۳۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنده کار گر شهرداری هستم پولی در حساب بنده بود مال خواهر خانمم بوده بخاطر همین یارانه معیشتی را قطع کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانواده ای.که.شش.نفر.وهفت.نفر..هستن.چکار‌کنن.
Iran (Islamic Republic of)
فریبرزج
۲۲:۰۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام .برادر آقا ندارم کارگر رستوران هستم .مستاجر ودو تا بچه هم دارم نمیدنم به کی بگم به دادما برسین
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدی
۲۱:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
من دارای ۸نفر عالیه میباشم هیچ درآمدی ندارم بیکار هم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
باسلام این چه عدالتی هست منیک ادم بیکارهستم مریضی دیسک کمر هاد هم دارم ولی به من هیچ یارانه برای کرونا ندادن
Iran (Islamic Republic of)
سیامک جلوه گر
۰۵:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید خدمت شما
ما دیشب جهت ثبت نام وام یک میلیونی در سایت رفاهی فرمی رو پر کردیم که ناخواسته اهدا رو زدیم نمیدونستم چه بلایی میخوان سرمون بیارن حالا تکلیف چی خواهد شد آیا ۴۵تومن هم واسه ما زیادی میدونن و اونم قطع میشه یا ن؟؟لطفا جواب با تشکر از اعضا زحمت کش
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۷:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه دوست عزیز شما کدملی روبزن به ۶۳۶۹ با شماره همراهی که به اسم خودت هست
Iran (Islamic Republic of)
Parisa
۰۳:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام من سرپسرتم فوت کرده و یارانه نمیگیرم کجا باید ثبت نام کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین منوچهریان
۰۱:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگرم روزمزد الانم بخاطر کرونا سه ماهه بیکارم تاحالا نه یارانه گرفتم نه معیشتی والا نه ماشین دارم نه خونه که ندن هروقت ثبت نام کردم گفتن اس میاد که نیومد نمیدونم چرا والا واسه اجاره خونه خرج زندگی موندم پول نون ندارم اونوقت هروقت ثبت نام کردم گفتن اس میاد که نیومد چون پارتی ندارم چون پول ندارم واسه اینه دیگه به خدا گرفتارم وضعیتم خرابه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۲:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام همسر من کارگر ه خرجیه ما رو به زور میده به ما معیشتی نمیدین تو رو خدا دوباره تجدید نظر کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۰:۵۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
من احتیاج به یارانه معیشتی دارم چرا یک با اومد دیگه نیامد من هیچ ندارم یک سیم کارت دارم
Iran (Islamic Republic of)
حه
۲۳:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگرم روزمزد الانم بخاطر کرونا سه ماهه بیکارم تاحالا نه یارانه گرفتم نه معیشتی هروقت ثبت نام کردم گفتن اس میاد که نیومد نمیدونم چرا سرکارگذاشتن منو والا نه ماشین دارم نه خونه که ندن الانم واسه پول نون موندم نمیدونم چه خاکی تو سرم کنم لطفا راهنمای کنین چیکار کنم وضعیتم خرابه
Iran (Islamic Republic of)
مریم حسینقلی پور
۱۹:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مثبت
Iran (Islamic Republic of)
مجید اقاحکیمک
۰۲:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
من نیاز به یارانه تا الان نداشتم اما حالا که نیار دارم چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام ما چهار تا خواهریم پدرمان راننده ریه هاش خراب ولی مجبور به خاطر مخارج ما بره کار کنه ما میترسیم تنها پناهمونو از دست بدیم حالا ما چکار کنیم
Germany
میثم ستوده ییان
۱۴:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام ...بنده شغل آزاد داشتم وبیمه هم نیستم الان ۱ ماه بیکارم یارانه هم نمیگیرم ...بسته معشعتی نمیگیرم ...متاهلم هستم همسرم خانه دارهستن... از مسعولین خواهش میکنم لطفا پیگیری فرمایید...
Iran (Islamic Republic of)
عبداله افشار
۲۱:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام.بنده روزدمزدهستم مستاجرم.دیگه واقعا کم اوردم.نمیتونم جواب صاحب خونه وخرجی خانوادموبدم .کمکم کنین
Iran (Islamic Republic of)
طاهر جلال وند
۲۲:۴۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
من یک فرد متاهل هستم با یک فرزند ویک توراهی با اومدن کرونا کار کاسبیم تعطیل شد وهیچی در بسات ندارم احتیاج به کمک دارم
Iran (Islamic Republic of)
امینی.
۱۷:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ما کجا ثبت نام کنیم بخدا بیچاره شدیم چرا کسی به فکر ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهران پیکرستان
۲۲:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام. خواهش میکنم کسی چرامارونمیبینه بسته. کروناچرابهمن که کارگرروزمزدم. حتی یک حساب. بانکی ندارم. دوتابچه دارم. بچه هام گشنه آن بهماکمک کنین تو وبه خدا
Iran (Islamic Republic of)
اشرف نیکنام تیمورلویی
۱۸:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
با سلام بنده به عنوان سرپرست خانواده با دو فرزند دختر یکی دانشجو و دیگری محصل تا بحال اصلا بسته حمایتی معیشتی (بنزین)تا بحال به ما تعلق نگرفته است دوبار هم ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده است لطفا رسیدگی فرمایید
کد ملی سرپرست 1698733038
Iran (Islamic Republic of)
اشرف نیکنام تیمورلویی
۱۸:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام باتوجه به اینکه بنده سرپرست خانوارو دارای دو فرزند دختر دانشجو و محصل هستم ولی تا بحال اصلا بسته معیشتی دریافت نکردم.چرا باید خانواده ای که در شرایط ماست بسته دریافت نمی تواند بکند ایا این عدالت است؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حدادی احمد سرایی
۱۲:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام من بسته معشیتی دریافت نکردم من همسرم به رحمت خدارفته یک فرزند دارم مستجرم هستم بیکارم هستم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حدادی احمد سرایی
۱۲:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام من همسرم فت کرده دارای یک فرزند هستم هیچ درامدی ندارم سرپرستم ندارم بسته معشیتیم دریافت نکردم
United States of America
محمد پناهی
۲۰:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
هر کاری میکنم نمیشه ثبت نام‌کرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا شمسی
۱۹:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام اینجانب تا به حال سبد معیشتی بهم تعلق نگرفته چند بار برای ثبت نام به کافی نت مراجعه نمودم ولی میگن که اطلاعات وارد شده صحیح نمیباش در صورتی که اطلاعات کاملا درست میساشد من خانواده دو نفره هستم شماره ملی سرپرست ۴۰۷۳۳۸۳۷۴۴
و اعضا خانوار ۴۰۷۳۲۸۳۶۷۷
لطفا پیگیری کنید ممنون و متچکر
Iran (Islamic Republic of)
عبداللا جهانبازی گوجانی
۱۵:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام من دست فروش وسه فرزند محصل دارم و دست فروشی مکنم واجارنشین هستم دور کرونا خیلی خسارت دیدم والان هم هیچ درامدی.ندارم والان هم هیچ خرجی ندارم باسه تا فرزند چه بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام من یک نفر هستم و پدر مادر هم ندارم و هیچ شغلی ندارم از رئیس جمهور محترم میخوام کمکم کنه با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۲:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام بنده سرپرست خانواده هستم مستاجر
Iran (Islamic Republic of)
شکوفه افتخاری
۱۶:۴۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
من سرپرست هستم نمیتوانم بسته معیشتی ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
خانم احمدی
۱۶:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
من سرپرست فرزندم هستم وهیچ بسته ای تا به حال دریافت نکروه ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
من یک کارگرساده هستم چطو به ما بسته معشیتی نمیدندند به نان شب محتاجیم بدین به ثروتمندان
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ما چهارماه ازدواج کردیم شوهرم یه کارگر ساده اس بهمون بسته معیشتی ندادین نه خونه داریم نه ماشین داریم یه ادم مستاجر چطور به ما تعلق نمیگیره اخه اینارو میدین به ثروتمتدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام مگه غرازین فکر میکردین منم مثله شماهم همه چیز باید یا پول داشته باشی یاپارتی بیرون ببین کیایارانه یا معشتی میگیرن که من هیج کدومو نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
من یک خانواده 3 نفره هستیم و فقط یارانه دریافت میکنم ولی با توجه به کارم که دست فروش هستم و الان به خاطر شیوع بیماری کرونا کار و کاسبی من خراب شده و بیکارم هنوز هیچ بسته معیشتی به من تعلق نگرفته و هر کاری هم میکنم نمیتونم تو سایت ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سیدامیر
۲۱:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام من مدتیه بیکارشدم حتی حقوقم که ماهی دوتومن بود رو نریختم.مستاجرم و ماشین آردی 84 دارم بعد میگن تعلق نمی گیره.اعتراص کردم گفتن پیامک میاد اما نیومد حالا چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم همایونی
۰۸:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
هنوز بسته میشیتی ونه سهام عدالت دریافت نکردم
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر حسین زاده
۲۳:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
من کارگر نجاری هستم بامزد تعین شده اداره تعمیمن اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
س.ما مستاجریم واین چند نوبت بسته به ما تعلق نگرفته دوتا بچه داریم شوهرم کارگر کارتش دست سوپرمارکتی محله مون بوده که ماهیانه خرجی میگرفتیم که کارتخوان گرفته به نامش حالا ما باید چکار کنیم چطور ثابت کنیم که درامد شوهر من چقدره...امکان داره بسته بهمون تعلق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
سجاد غفاری
۱۲:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام من کارگر پرورش ماهی در زنجان هستم وچون صاحبکار م سنش بالاست ودست چک نداره غذای ماهی رو چکی میخریم ومن چک میدم اونم موقع چک پول میریزه به حسابم تا چکها پاس بشه حقوق دریافتی منم دو تومنه اونوقت میگن به تو تعلق نمی گیره دردمو نو بکی باید بگیم کسی پاسخ گو نیست
Iran (Islamic Republic of)
محود
۱۴:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام تا کنون بسته حمایتی نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
وحید مسعودی
۱۳:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام. من به کشاورزم گل حقوقم از کشاورزی. نه خونه دارم نه زمین .اگه به ما تعلق نمی گیره بی به کی تعلق میگیره
Iran (Islamic Republic of)
هیبت الله کشاورز
۲۱:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام حقوق ماهیانه من 1150000هزار تومان کمترین حقوق در ایران بهتر است بیایید محل کارم
Iran (Islamic Republic of)
محمود کاووسی
۰۰:۱۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
مابسته معیشتی دریافت نکرده ایم سه مرحله
خانواده ۴نفره ومستاجر شغل ازاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام ما یک زوج جوان هستیم اجاره نشین بدون هیچ درامد بالایی شغل شوهرم گارگر هست اعتراض دارم این چند ماه هیچ گونه معشیتی به ما تعلق نگرفته ..من چند بار اقدام کردم به کافینت برای ثبت نام و متاسفانه هیچ گونه معشیتی رو دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید من چیکار کنم ..
Iran (Islamic Republic of)
کنیزرضاپیروزی
۱۹:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
باسلام خدمت ریاست محترم باعرض خسته نباشی اینجانب زنی بیوه ودارای دو فرزند یک پسر که بامن هست وبیکار که بسته معشیتی دریافت نکردم ،ومستمری بگیر،سازمان تامین اجتمابی،ومستجر،ودنیای وام وفرزندان بیکار،،وخدامیداند که برا خرج و مخارج فرزندانم ماندهام
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی اربابی
۱۹:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
من کد رهگیری را حواسم نبود پاک کردم حالا باید چکار کنم برای ثبت نام دوباره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
ببخشید درسته که هر ۶ماه حسابها دوباره بررسی میشه آیا ممکنه به اونها که تعلق نگرفته تعلق بگیره وبه اونا که میدادن دیگه تعلق نگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
به ما تعلق نگرفت چون داداش دشوهرم باهم کار میکنن وپولا تو حساب شوهرم بوده مستاجر هم هستیم ولی اعتراضی نداریم چون گفتن یارانه هم قطع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۰ دی ۱۳۹۸
شوهر من و برادرم که مجرده باهم کار میکنن وداداشم هم پولاش به حساب شوهرم میادچون کارتخوان به نام شوهرم گرفته حالا چه جوری بگیم که بابا این درآمدی که شمازدین مال دونفره چه جوری ثابت کنیم حق بچه هامه مستاجر هم هستیم من که راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ دی ۱۳۹۸
این چطور طرحی ک گفته شده ب طبقه پایین جامعه باید داده بشه بعد شامل حال ما ک مستاجریم وشوهرم کار درستی نداره ودو تا بچه محصل هم دارم تعلق نمگیره وحقوقمون زیر دو تومنه به ما تعلق نمگیره پ ب حقوق بگیرا وباز نشسته ها می رسه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سید عطا موسوی
۱۹:۳۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
جواب بسته معیشتی
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۲۲:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سایت که باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
کمال بابامیری
۲۲:۱۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
بسته معیشتی
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۰۰:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
من یه کارگرم با زن و بچه- تو خونه های مستهجری اونم درب و داعون دارم زندگیمو میچرخونم یعنی درسته بسته معیشتی به من و خانوادم تعلق نگیره - اونایی که سرمایه دارن بهشون تعلق گرفته به من بد بخت نه- مگه نیازمند تر از من هم هستن که به من و خانوادم تا حالا نه سبد کالا دادن نه بسته معیشتی؟؟؟؟ لطفا اگه خوندین رسیدگی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
میری تو سایت همش میزنه در حال بررسی ولی هیچی نمیاد بالا
چیکار کنم؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضاپوبرنجی
۱۸:۴۱ ۲۱ دی ۱۳۹۸
ثبت نام معیشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۱ دی ۱۳۹۸
واقعا چرا به ماها ندادن اونایی که دارن دارن میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۱۸:۰۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
من کارگر ساده با حقوق اداره کار و مستاجر هستم با اون حال معیشتی واریز نکردن نمی دونم پیگیر هم کردم میگن به شما تعلق نمی گیره پس از ما نیاز مند تر مگه هست ،
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سلام.جواب بسته معیشتی برای من نوشته که خودرو پارس به اسم شماست و هیچ چیز دیگری نوشته نشده است من تازه ازدواج کردم و نه کار دارم نه حتی بیمه!!!!! میشه یکی توضیح بده که دقیقا چرا به من تعلق نگرفته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
واقعا متاسفم. کل زندگیم یه دونه کامیون شش چرخ بود فروختم صد ملیون میخواستم یکم بهترشو بگیرم ک همه چیز گرون شد پول چند ماه موند تو حسابم اخرش هم تونستم نیسان وانت بخرم . حالا منو جز لاکچریا حساب کردن بهم معیشتی نریختن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۸
چرا جواب نمی ده چند روزه فقط مینیوسه بررسی میشود
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۲۱:۰۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
من چندماه پیش اقدام به خرید یه واحد اپارتمان دورازمحدوده شهرکردم به قیمت فوق العاده بی انصافانه مبلغ سیصد میلیون تومان که حدوددویست میلیون انواع وام گرفتم واز پرداخت انها عاجزم بناچارهرچند وقت یک وام دیگرمی گیرم تااقساط روپرداخت کنم اما جواب اعتراضم اینجوری امده که توواریزی ها به حسابهایت خیلی زیادبوده درحالی که پول خرید نون خالی هم ندارم
Iran (Islamic Republic of)
هادي
۰۱:۱۳ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سلام اتفاقا ب اونايي ک وضع مالي خوبي دارن پرداخت کردن و ب ضعيف ترها پرداخت نکردن
چون قدرت دست پولدارها هست
Iran (Islamic Republic of)
حمیدزضا درودی
۲۲:۱۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
من در زمان ثبت نام یارانه معمولی بخاطر تصادف در زندان بودم وثبت نام نکردم .العان هم که میگن ول معطلی وبیکار هم هستم پس ما بمیریم بهتره ازدولت بخاطر این همکاری قلبن همه متشکریم .آقا زاده های بی درد وغم
Iran (Islamic Republic of)
محمد شمسی فام
۲۱:۵۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
امروز این پیغام رو نشون میده :
تصمیم گیری درخصوص خانوارهایی که در دوره جدید بسته حمایت معیشتی را دریافت نکرده اند،نیازمند بررسی بیشتر است.نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۳۴ ۱۷ دی ۱۳۹۸
باسلام من یک باربرچرخ دستی دربازارتهران هستم باپدروبرادرام وزن وبچه شون 14نفریم یه خونه درب وداغون 70متری اجاره کردیم بهم بسته معیشتی ندادن اعتراض کردم.گفتن به خاطریه ماشین تندربه توتعلق نمیگیره نمیدونستم دوباره بازبینی زدم گفته یارانه ات هم قطع میشه آیاانصافه که من که.هم بیمه ام مشخصه مال کارگران باربرهم محل کاروزندگیم بهم که معیشتی،ندادن حالایارانه ام هم قطع کنن به آقای میرزایی بگین رسیدگی کنن آقاازمعیشتی که حقمونه گذشتیم لااقل یارانه مون وقطع نکنن خواهش میکنم به مسولان اعلام کنین جوابمون وبدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
میرم تو سایت بسته جالبه همه اونایی کا بسته معیشتی گرفتند هر دو کارمند حقوق ۵ میلیون خانه های انچنانی ولی ما که کارگریم شامل نمیشه واقعا افرین به ای عدالت خود اقای روحانی گفت هر کس بخواهد بهش میدیم ما مشکل نداریم پس کو حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام.من اطلاعاتمون رو امروز زدم آخر نتیجه اومد که مارو شامل نمیشه.هرچقدر حساب کردم با یارانه ای که میگیریم درآمد ماهیانمون بیشتر از 2و 200 نشد.موندم دولتی که از مردمش بیخبره چطور حساب و کتاب مارو کرده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام به خدا خسته شدیم منم میرم توسایت میگه شانزده دی ماکه قشر ضعیفیم کاری از دستمون نمیاد بالاخره حقمونه واگذار میکنیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
به ازما بهترون وپول دارها پرداخت می شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام برای ما زده ۱۶ دی سایت رو نگاه کنید
امروز ۱۷ دی باز رفتم سایت نوشته ۱۶ دی نگاه کنید
واقعا خسته نباشید با این بروز رسانی سریع
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۵۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
از منم همینطور!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۴:۵۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
منم همین طور ینی چی اخه
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۸:۳۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
منم همیطور امروز ۱۷ دی هست سایت میگهاز ۱۶ دهم مراجعه کنید بخدا خسته شدیم از بس به سایت مراجعه کردیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن اکبرزاده
۱۱:۳۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام. قراربود از ۱۶ دیماه سایت جواب درخواست معیشتی ما رو بده. از شانزدهم دیماه تا همین الان که میریم داخل سایت جواب نمیده.eroor میده. خودتون برید ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
محفوظ
۱۱:۲۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
باسلام. تا کنون هم بصورت پیامک و هم از طریق سامانه معرفی شده اقدام کردم ولی هیچ جوابی نداده اند. ضمنا" درسایت سامانه معیشتی اعلام کرده که از روز دوشنبه مراجعه شود در حالیکه امروز هم همین پیام رو نشون میده.
Iran (Islamic Republic of)
الهام بهشتی
۰۹:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
به ما هم تعلق نگرفته من مستاجرم شوهرم شغلش ازاد هیچ ملکی بناممون نیست فقط یه پراید داریم یعنی ما خیلی پولداریم که بهمون تعلق نمیگیره بعد به پدر شوهرم که باغ دارن خونه چندتا دارن حقوق بازنشستگی دارن ماشین شاستی دارن تعلق گرفته این چه عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
علی پاژنکی
۱۱:۲۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
من در تعجبم که سرایدارمدرسه چرانبایدیارانه معیشتی بگیره اونم با حقوق دومیلیون جالبترازهمه مدیر مدرسه ام که حقوقش بیشترازپنج میلیون یارانه معیشتی دریافت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
هادی فرهادی
۱۱:۰۰ ۱۷ دی ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید چه طور لغو بررسی مجدد بسته معیشتی رو انجام بدیم؟؟